Ga naar inhoud
Vespaforum.be

van de weg gereden op de A12


josse

Aanbevolen berichten

Wat is dat toch allemaal met die oude topics hier ?

dit verhaal loopt nog. In eerste instantie geseponeerd omwille van te weinig bewijs. Maar mijn advocaat is n.a.v. zijn verklaring een nieuwe zaak gestart voor schadevergoeding, waar de man vorige maand via een gerechtsdeurwaarden een dagvaarding van heeft gehad. Het komt een dezer dagen voor en dan wordt er een datum vastgelegd. En dan is het afwachten. Geen idee of ik er ooit een euro van ga zien, maar ik ben tot op heden al blij dat mijn advocaat (via de MAG) de zaak niet zomaar los laat.

Link naar reactie

Mocht je het willen kon je elke dag wel staan aflappen op de hoek van de straat, Verstandigste is inderdaad te slikken en zo min mogelijk te reageren. Wat hier gebeurt is gaat echter vééééééééééééééls te ver.

http://www.youtube.com/watch?v=T4o7l92_PUk

Ikzelf ben ooit na afloop van een gelijkaardig verhaal op het politiekantoor "mijn vriendje" te lijf gegaan.

ze hebben hem toen uit mijn handen moeten kloppen met matrakken (viel ook ni echt mee), .. however sometimes ... ...(btw heb er nog steeds geen spijt van.)

in ieder geval veel succes met de goede afloop !!

grts

Ronny

Link naar reactie

Tjah en dan valt de uitspraak nog af te wachten - 'k ben in 1992 samen met mijn vrouw aangereden en door twee gasten voor 10 dagenhet ziekenhuis ingeklopt - buiten een peulschiletje van de verzekering wachten wij nog steeds op onze centen

auto total loss, 10 dagen hospitaal, 3 maanden werkonbekwaam, alle medische kosten ... - allemaal zelf mogen ophoesten en nooit 1 frank van de beide veroordeelden gezien

trouwens ons gerechtelijk systeem ... een lachertje - die 2 kl**tza**en worden veroordeeld tot 6 maanden waarvan 3 effectief - ze hebben echter nooit de begijnenstraat van binnen gezien ...

@josse - 'k wens je veel succes en raad je aan om zeker elke verzekeringspolis 5 keer te lezen of dit door je advokaat te laten doen

grts frutsab

Link naar reactie

wat dat betreft misschien toch even dit :

- verzekering loopt via VCA : Groep Alpha, ook scooteristen. Ik kan je vertellen dat die me tot op heden nog niks in de weg gelegd hebben. In tegendeel zelfs.

- Ik heb een eigen advocaat mogen kiezen en heb de vaste advocaat van de MAG genomen. Die man is thuis in het wereldje van de tweewielers.

- Ik maak me weinig illusies, en achteraf ben ik goed weggekomen : week werkonbekwaam, Vespa laten repareren en herspuiten, nieuwe helm en gescheurde broek en vest.

Als ik die vest, broek, handschoenen en !!!!! fullface-helm !!!!! niet aan had, dan zou het een heel ander verhaal/!gezicht! geworden zijn. (Maar dat weten alleen rijders die de grond al eens van te dichtbij gezien hebben, tot die dag denk je dat je heer en meester bent van de weg, allez ikke toch ;-)

Ik verwacht er eigenlijk niet zo veel van. Maar ik hoop dat die kerel ook al enkele keren wakker gelegen heeft of dat hij eens flink geschrokken is vanwege de dagvaarding door een deurwaarder. De wetenschap dat dit niet zomaar voorbij gaat en toch al 2,5 jaar als een zwarte schaduw achter hem aan hinkt. Maar mogelijk is/was hij het al lang vergeten. Ik heb in ieder geval sindsdien niets van hem gezien of gehoord.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...