Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Mooiste Foto Van Uw Vespa....


schelmke

Aanbevolen berichten

Pieter zijn collectie is naast het belachelijke af, zo indrukwekkend, als je ze zo op een rijtje ziet staan! Maar ik zie dat je trap nog steeds niet is hersteld. :)

Grt,

Kurt

De foto's zijn dan ook genomen in 't voorjaar. Had al de vespa's buiten gezet om mijn "atelier" op te kuisen, een paar dagen voor je bezoek.

Maar de trap is idd. nog niet in orde, mede wegens de hoge werkdruk tegenwoordig...

ps: niet alle afgebeelde vespa's zijn van mij, maar wel indrukwekkend genoeg voor een kleine fotoshoot. Groetjes, pieter.

Link naar reactie
@nero, mooie collectie ! Trouwens een goede keuze die whitewalls, zo ogen de buikskes een stuk slanker ;)

By the way, ik geloof dat ik jaloers ben op je serre.

Op termijn ga ik de whitewalls vervangen door michelins (zoals op de ss). Deze zijn een stuk baanvaster op de weg.

Op de serre mag je gerust jaloers zijn, ze doet dienst als keuken, eetplaats, badkamer, wintertuin voor de kasplanten en occasioneel als werkplaats in de winter.

Ondertussen wachten wij vol ongeduld op een(paar) foto's van jouw collectie.

@schelmke: bedankt voor me deze dag (virtueel) te laten mee beleven, vooral de foto getrokken op de pier is prachtig! Groetjes, nero.

Link naar reactie

beste marginaal margeauke...blij nog eens van je te lezen...

de kunst van de foto is ze NIET te hoeven bewerken..

deze is op maat gesneden (gekropt ) en daarna een antieke filter op gezet door de huisfotograaf van't forum "mr dodi"

hij gebruikte waarschijnlijk de lightroom , een onderdeel van adobe maar ik weet het niet zeker..vraag het hem anders even

de allerbeste zomergroeten

u dierbaar én dienaar

schelmke

Link naar reactie
waar blijven de mooie foto's van je pracht, pieken paultje ???

Mijn vriendin heeft een digiding. Ik zal binnenkort eens proberen of ik madame PX er mee kan vangen. Als ik het voor elkaar krijg zie je haar verschijnen in deze topic. De vnb is nu weinig fotogeniek, zij bevindt zich thans in explodet toestand. Met haar kunnen voorlopig dus geen afspraken voor een fotosessie gemaakt worden.

Ik zal mijn best doen.

Link naar reactie

Hier gaan we: mijne 1e Vespa PK50S in '87 pk50xz4.jpg

Mijn 1e Lamy

1elamy3ej8.jpg

2e Lamy

2elamy7er6.jpg

2e Vespa

2evespaok2.jpg

3e Lamy

3elamyon8.jpg

Allemaal verkocht voor belachelijke prijzen, gemiddeld 25000 fr. Had ik toen geweten dat de prijzen zo de lucht zouden ingaan.

Mike.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

K even dit topic terug naar boven brengen. Heb eindelijk men langverwachte fotoshoot achter de rug, met alles wat mij lief is :) Al enkele resultaten, indien liefhebbers post ik hier later nog wel meer moois, als de anderen 100den fotos bewerkt zijn :)

Vespa_Lovers_by_InfernoXfx.jpg

Vespa_Lovers_ii_by_InfernoXfx.jpg

Vespa_Lovers_iv_by_InfernoXfx.jpg

Link naar reactie

@ Geert

Wat een schitterende foto's zeg! Je hebt dan ook twee fantastische onderwerpen waar je mee kon werken hé (vespa en vrouwelijke schoonheid!). Is het gedaan door een fotograaf van het forum hier?

En nu ben jij en de madam content zeker?

Link naar reactie

@ Erik

Merci beaucoup, der gaan der nog een heel pak volgen (der zijn er 1200 geschoten :P, maar niet allemaal voor publicatie). De fotograaf is niet van het forum, ma een vriend van men madame. Ik ga hem wel eens vragen of hij bij een grote meeting is niet wil komen shooten. En natuurlijk ben kik content, tzal nie zijn da :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...