Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Mooiste Foto Van Uw Vespa....


schelmke

Aanbevolen berichten

@bluevespa Ook panne gehad op weg naar Derek en Eef?

Ja, was nog maar vertrokken op het Gemeenteplein in Mortsel, of men koppelingskabel begaf het. Was natuurlijk iets van niets, en na een boterhammeke gegeten te hebben was ik nog bijna gelijktijdig met de rest ter plaatse ;)

Link naar reactie

u bent dan ook een toegewijde vrouwe beste roadrunner...zet er alstublieft ook alvast een kopje koffie bij...

mag ik u er beleefd op wijzen dat ik hem om een uur of tien in een betrekkelijke staat heb achtergelaten in redelijk bedenkelijke omgang als daar zijn vespista , fast px , vespabond en nils holgerson , kornuiten van allerlei allooi...

een attent roosje zou hierbij op z'n plaats zijn

tot dezer

u dienaar

schelmke

Link naar reactie

Allooi betekent 'waarde', 'soort', 'peil' en 'gehalte'. Van Dale geeft het voorbeeld poëzie van beter allooi: van hogere waarde. Allooi wordt echter vaak gebruikt om iets negatiefs aan te duiden, bijvoorbeeld gezelschap van verdacht allooi. Het Woordenboek der Nederlandsche Taal (WNT) geeft de uitdrukking: "van één allooi (meestal in ongunstigen zin): van hetzelfde geringe gehalte".

We zullen het maar positief bekijken zeker?

Link naar reactie
http://scooter-center.com/album/albums/Oysterbank-2007/oy07_024.jpg

Iets minder in scene gezet, maar toch een mooie aankomst op de Oytserbank Run, denk ik...

N

Yup inderdaad Nice...dat was men vorige bureaublad. Die fotos zijn getrokken door dat meisje met die lichtblauwe VNB, met puma-sponsoring :P Heeft er ook een paar juweeeltjes van fotos opstaan ;)

Julia is dat. Maakt zeker erg mooie plaatjes. Kijk maar eens op haar site www.yoleila.de (mocht je die nog niet kennen) ;)

Link naar reactie
beste blauwtje , daar waar jij een plekje heBt (jaja je B bleek in staking) gevonden schijnt vast en zeker het zonneke...hou het warm !!!

Wa kan je daar nu op replyen??? ma soit...

Het plekje voor mij gereserveerd, baadt dag in dag uit in een stralende zonneschijn...Hopelijk kom ik er ooit nog bekenden tegen...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

in 2001 heb ik mijn eerste wespje gekocht.

het was een pracht machientje (1954 denk ik).

het snorde toen ongelooflijk lekker.

en het straalde charisma uit door die vlekken.

20020818_09.jpg

20020818_08.jpg

20020818_07.jpg

20020818_10.jpg

maar dat is helaas voorbij.

2007

dat mooie oudje wespje is er niet meer.

ik rij nu met een nieuw model (LX 50).

20070930_03.JPG.jpg

20070930_17.JPG.jpg

het is nog altijd een wesp, maar vroeger was alles mooier:)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...