Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Mooiste Foto Van Uw Vespa....


schelmke

Aanbevolen berichten

Bestaat daar een klein handleidingetje voor of een lichte tip..? ;-)

@ Paulzooi:

De voorkant van je Vespa ziet er alvast super uit, heb je een foto van je Vespa helemaal? Ben benieuwd, hij ziet er erg mooi uit (DUH, me got the same type of the same year)

Groetjes!

Margaux

Link naar reactie

hahah

Thanks voor de toffe reacties!

De keuze van Benetton snap ik nog steeds niet. Had eigenlijk een martini sticker op willen plakken. Maar dit vond ik wel leuk. (En mijn chick heet MartinE).

Verder rijd mijn vespa nu beter, mijn vriendin zit 3 maandjes in spanje.. ;)

Foto is van de zomer genomen, lekker dagje gereden, Vespa in een veldje gezet. Genoten van wat italiaanse romantische liefde.

Dit is meer in de stijl van Benetton zullen we maar zeggen!

2003582177821171575_rs.jpg

Link naar reactie

Marc, gewoon ter info. Ik had vroeger mijn Zumo ook zo op de spiegel staan, totdat op de weg naar de Bloesemrit, mijn spiegel met Zumo en al afbrak. Gelukkig kon ik de boel opvangen. Dit is na verloop van tijd en trillingen te zwaar voor de voet van de spiegel. Ik heb hem nu geklemd staan rond de bevestigingsplaat waar mijn spiegel zelf opstaat. En dat blijkt stevig te zijn.

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Merci voor de info, 't was eigenlijk meer mijn ingekort scherm met chrome rand da 'k is wou laten zien. Gisteren gedaan.

Enne, de spiegel van een Gts is wel ietske anders zulle dan die van u. Ik weet dat er speciale stukjes bestaan van Ram-mount voor rond een vespa spiegel maar dat gaat niet bij een Gts. Heb het daarom op deze manier moeten doen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...