Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De Mooiste Foto Van Uw Vespa....


schelmke

Aanbevolen berichten

Goed ge-photoshopt: gewoonweg schitterend.

En goed gereden van mij...;) bij de 1ste poging had ik bijna de fotograaf mee...En inderdaad, hij is een krak in PS...Deze foto is gecomposeerd uit 2 fotos, 1 met lange sluitertijd, van de vespa in beweging, de andere in stilstand, op de plek waar de scherpe vespa met berijders staat. Ga hem nog wel vragen van een paar details (strepen op asfalt) wat bij te werken, dan vind ik hem gewoon af. Dit wordt nu dan ook mijn vaste bureaublad :) Tenzij hij nog mooiere pareltjes te voorschijn tovert.

Link naar reactie
http://scooter-center.com/album/albums/Oysterbank-2007/oy07_024.jpg

Iets minder in scene gezet, maar toch een mooie aankomst op de Oytserbank Run, denk ik...

N

Yup inderdaad Nice...dat was men vorige bureaublad. Die fotos zijn getrokken door dat meisje met die lichtblauwe VNB, met puma-sponsoring :P Heeft er ook een paar juweeeltjes van fotos opstaan ;)

Link naar reactie
@bluevespa: ik denk dat ik een week gelede ofzo nog ben gestopt bij jou vespa. stond je toen in essen? opt centrum? er stond nog een zwaare motor naast. ik ben toen gestopt met men zundappje om even te kijken.

groeten

Ja da klopt, was daar toen op nen BBQ, en naast mij stond den RR van ne maat van mij, die juist dat ietsje sneller trekt... :P

Link naar reactie
het kan en is ook zeer waarschijnlijk dat het grootste protest kwam van de vrouwe zelve...maar het vergt enige moed om daar voor uit te komen natuurlijk !!!

Dat heb ik ook niet ontkent he ;) Maar haar bedenking hierover kwam pas nadat ze reacties kreeg hierop. Voorheen had ze mij de toestemming gegeven hoor.

Link naar reactie
pannes zijn er om op te lossen én van te leren !!!

Hoe komt het dan dat ge dienen van u nog altijd moet in gang lopen? Ha ja, da's da modelleken waar het kicken een (te dure) optie was. Groetjes, nero.

ps: Ik zie dat ge er uw rekje op gekregen hebt, t'Staat precies wel een beetje scheef. Gaatjes boren zal zeker de enige optie worden?

Link naar reactie

ok nero...het kickstarten is opgelost...het lag aan de koppeling , ze slipte door...met het deksel op de schakelkast ging het niet en eraf wel ???

dus hebben we de koperen nipple die de koppelingsplaten indrukt vervangen door één van een super die kleiner is..

probleem opgelost en ze schakelt en ambrieert gelijk zottekes...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...