Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Altes Elefantentreffen am Nürburgring 22-24/02/08


max

Aanbevolen berichten

Hallo vespisti!

Iemand zin om mee te gaan? Loads of fun, madness and a story to tell to our grandchildren!

http://www.alteselefantentreffen.de/

Be prepared to freeze your a*** off, meet the strangest people riding the strangest vehicles, and have this kind of feeling "I've made it!" stamped on your face when you come back! Most of all, it's just a little less than 300km from Antwerpen, passing through the beautiful Eifel region!

I'm planning to leave on Friday 22nd Feb. with my Sprint from 1967, drive very easily through the day (winter conditions!!!) and get there in the evening.

Anyone brave (...or stupid?) enough?

Max

1967_winni_jupp_01.jpg

06arjen02.jpg

06arjen02.jpg

Link naar reactie

Hoi Max,

Absoluut kandidaat om naartoe te gaan...lijkt me leuke rit en wil al jaren eens gaan maar tot nu toe niemand uit de vriendenkring bereid gevonden... (niemand stupid genoeg zeker ;-))

Dus mij mag je noteren als kandidaat.

Ik plan om met mijn PX125 mee te rijden.

Groeten

Link naar reactie

Ok, als we al met minstens een 3tal zijn dan kan er wel iets georganiseerd worden. Nu nog veeeeel te vroeg natuurlijk maar kunnen hier contact houden en misschien eens samenkomen in oktober-november om nader kennis te maken met mekaar.

Ikzelf woon in Leuven.

Misschien kunnen kandidaten die willen meerijden ook vermelden vanwaar zij gaan vertrekken?

Link naar reactie

Ah...finally! we part the men from the boys...! ;-)! Ik heb al ooit gedaan met de motor, maar met de vespa het zal zeker leuker zijn en meer aandacht trekken!

Goed idee om in October samen te komen, maar misschien met de mensen van Antwerpen al vroeger kennis maken (kroegavond 21/08?).

I.v.m de termische ondergoed... doet maar 2 boven elkaar!

Dus: V-TWIN (Leuven), ERIX (Antwerpen), SPEEDRACER (Gent) en BATMAN (Gent), plus myself so far...

Link naar reactie
Goed idee om in October samen te komen, maar misschien met de mensen van Antwerpen al vroeger kennis maken (kroegavond 21/08?).

I.v.m de termische ondergoed... doet maar 2 boven elkaar!

21/08 in Gent is goed voor mij. En nu maar hopen dat we geen zere kont gaan hebben van zo ver te rijden hé LOL

Ik zal dan ook maar zo'n houthakkershemdje voorzien zeker?

Link naar reactie

Inderdaad...how can you resist?

By the way, in Tholen er waren mensen dat off-road banden voor 17eur verkopen...misschien geen slechte idee om 2 extra wielen+banden mee te nemen , zeker voor het laatste stuk in de bossen! Weet nog iemand wie de mensen waren?

ElefantenTreffen2005_071.jpg

Link naar reactie

I'm up for it!

been to a rally in the hurtgenwald and when they ran out of beer they served vodka at a euro a pint.

overtook a blue bugatti in the rain on the way home. The guy driving waved but when he saw my eyes he hit his brakes!

I was like a russian with no cabbage and a skin full of Vodka!

STAY BACK!!!!!

OR

listen.

Link naar reactie
ik zal dan maar al eens naar Dozy mailen voor zo'n setje spikebanden. Ik kan die er misschien beter nu al opzetten om uitglijden te voorkomen in de toekomst :-)

Of zoals Thefox : kun je daar ook VCA-pins voor gebruiken ! (zie VCA-VCG-draadje)

Oh ja, bij Christiaan nooit de vraagprijs betalen hé, er kan altijd iets vanaf...heb ik horen zeggen hé ;-)

Link naar reactie

V-TWIN (Leuven), ERIX (Antwerpen), SPEEDRACER (Gent), BATMAN (Gent),BELFASTJOHN (Gent) plus myself so far... Come on VCA; niemand anders? Zijn de mensen van Gent de meest avonturlijk? ;-)

Ik zie jullie morgen avond aan de Dagraadplaats, en voor wie mij nog niet kent, ik ben de Italiaan met de blauwe Sprint! ;-)

Tot morgen om verder te plannen...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hallo collega's,

Even nog een ideetje tussendoor.

Misschien kunnen we allemaal aan de Herfstrit (http://www.hartrijders.be ) deelnemen om kennis maken met mekaar en samen een tochtje te maken.

Startplaats is Moerzeke, eigenlijk in het midden tussen Antwerpen, Gent en Leuven dus niemand moet te ver rijden...

Laat maar iets horen indien jullie dat goed idee vinden !

Vespagroeten

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Mmmm... lijkt me wel iets. Ik reed ooit, 18 jaar geleden, met de moto naar het 'moderne' Elefantentreffen in Solla (Bayerische Wald, 900 km vanuit Gent), en inderdaad: kou, modder, sneeuw, en een onvoorstelbare ambiance. Welke andere Gentenaars hebben nog plannen? We hebben nog tijd om af te spreken...

Luc

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...