Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Altes Elefantentreffen am Nürburgring 22-24/02/08


max

Aanbevolen berichten

Of is Gent te ver om eens naar hun kroegenavond te gaan (Larscobbaut zal hier wel ja zeggen zeker). ;-)

Awel, in dit geval moet ik de Lars gelijk geven ;-)

(Gent is voor mij nog een stukje verder dan voor u)

En om in de week rap een pintje te gaan drinken, is het mij toch net iets te ver.

Link naar reactie
Of is Gent te ver om eens naar hun kroegenavond te gaan (Larscobbaut zal hier wel ja zeggen zeker). ;-)

Awel, in dit geval moet ik de Lars gelijk geven ;-)

(Gent is voor mij nog een stukje verder dan voor u)

En om in de week rap een pintje te gaan drinken, is het mij toch net iets te ver.

Tja, Gent is echt wel aan het andere eind van de wereld! Al een geluk dat we "maar" in een klein landje wonen waar je na 2 uur rijden al in een buurland zit... Je zal maar in Frankrijk wonen of in de USA, dat zijn pas afstanden!

Link naar reactie
Of is Gent te ver om eens naar hun kroegenavond te gaan (Larscobbaut zal hier wel ja zeggen zeker). ;-)

Awel, in dit geval moet ik de Lars gelijk geven ;-)

(Gent is voor mij nog een stukje verder dan voor u)

En om in de week rap een pintje te gaan drinken, is het mij toch net iets te ver.

Tja, Gent is echt wel aan het andere eind van de wereld! Al een geluk dat we "maar" in een klein landje wonen waar je na 2 uur rijden al in een buurland zit... Je zal maar in Frankrijk wonen of in de USA, dat zijn pas afstanden!

seg, pippo, ik heb niet gezegd dat gent ver is.

MAAR, om snel even in de week een uur naar ginder te bollen, een pintje drinken, een uur terug bollen, en 15 - 20€ aan naft kwijt.

Nee sorry daar is het me inderdaad iets te ver voor. (er zijn mensen die vroeg uit hun bed moeten) :-P

Link naar reactie

Afspraak met alle moedige deelnemers (inclusief auto -chaffeurs...) op de Kroegavond van 15/02?

Laatste details afspreken, keenis maken met z'n iedereen, en de andere niet-zo-moedig leden te pesten...!!

Max

Link naar reactie
Zijnder nog Gentenaars die rijden? of ga ik aan de Antwerpenaars op mijn blote knieen moeten vragen of ik mischien mee mag...? Laat iets horen, zoveel tijd is er ook niet mee, he.

Luc

Knielen zult ge Luc! LOL ;-)

Kom je vanavond naar Antwerpen want we gaan daar eens alles overlopen met iedereen die meegaat? Ik heb nog geen reacties gekregen vanuit Gent...

Link naar reactie

Niettegenstaande het aangekondigde prachtige weer zal ik waarschijnlijk niet meekunnen... Indien het toch nog lukt rij ik wel zelfstandig, en zal daarbij de gesuggereerde route van Max volgen. Misschien komen we mekaar wel tegen, maar ge moet niet wachten op mij bij het vertrek. In alle geval, have fun. Ik zal wel mijn kas opfretten als ik jullie woeste verslagen lees...

Luc

Link naar reactie

SUPER!

het was echt de moeite! Er zijn inderdaad foto's, maar nog in mijn camera ;-)

Mannen, mannen... hat was een andere wereld, het is moelijk om terug naar de realiteit te komen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...