Ga naar inhoud
Vespaforum.be

MUSIC please !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

dierbare pieken paultje...zie even op het you tubeke daarvoor alstublieft...anders zoek ik het wel even op maar ben nu met een voordracht over politiek bezig die tegen morgen af moet zijn !!! pffffffffffffff

Link naar reactie
Noemen jullie dat muziek? daar geef ik geen geld aan uit

Bij mij heet dat 'Delhaize muziek'

René

Prachtige to the point "ALDI"-opmerking beste René !!

Niveau man, echt hoog niveau !!

BTW, geef me het adres van de "Delhaize" eens waar ze "onze" muziek

spelen, doe ik vanaf nu de boodschappen ipv mijn vrouwke.

Of is dat een nieuwe muziekstroming ?

@ rené de pee: Prince Coxson heeft volkomen gelijk. Ik vind het kleingeestig om over iets te oordelen waar je niets van afweet.

(VANALLES) In Frankrijk zijn dat dan Charles Trennet, Yves Montand, Jean Ferrat en konsoorten, wat de vakantie een soort van “Les vacances de Mr Hulot “ dimensie geeft. (NOG VANALLES)

@ Bialetti: Mijn moeder kende Yves Montand :-)

voor de rest, ik luister naar:

=> echte muziek

- classic rock (led zeppelin, pink floyd, rolling stones, the eagles,...)

- regggae (anthony B, morgan heritage family,...)

- triphop (gorillaz, smoke city, sigùr ros,...)

- kleinkunst (boudewijn de groot, hugo raspoet, kommil foo,...)

- moderne rock (kaiser chiefs, red hot chili peppers,...)

- jazz (miles davis, louis armstrong,...)

- ska (patrice, veel hollandse groepen,...)

=> electronische muziek

- electro (monica electronice,...)

- drum n bass (net zoals onze enige echte hero Dries)

- goa (astrix, infected mushrooms,...)

- drillcore (aphex twin,...)

- trance (hilight tribe,...)

EN NOG ZOOVEEEEL MEER

Link naar reactie

de muziek van aphex twin valt niet echt binnen 1 stijl, vb windowlicker en com to daddy? groot verschil

ik luister naar

-breakcore

-hardcore

-goa (niet alle subgenre's)

-de hardere drum n bass, darkstep

artiesten als Bong-Ra, 13th monkey, enduser, venetian snares, penta, psykovsky, saskrotch, aaron spectre, shitmat, derango, shpongle, talpa, roni size

en andere...

Link naar reactie

Vol dit topic al even een nu hoor ik pas namen vallen !!! thanks simon en carlos...

Triphop ( asian dub ), drum n bass (pendulum , shy fx ), maar voor mag daar nog skapunk ( madcaddies, skap , punk (pennywise ,sexpistols , oi (dropkick murphys, sham 69 , rock o billy en phycobilly ( blitzkid )

Groeten dries

Link naar reactie

Ik beluister bijna alles. Liefst van al Northern Soul (labels zoals KENT, GOLDMINE,...)dan Dark Wave (A Split Second, Grauzone, Crash Course in Sience,... ), Lounge ( Kevin Yost, Sven Van Hees, Superclub compilaties,... )en Garage-House= nieuwe soul met een beatje erbij...(Labels zoals SoulFuric, Defected, Purple Music,...).

Ik treed Prince.Coxson bij, over smaken en kleuren kunt ge niet discussieren ne dus ook niet oordelen (vooral als ge de muziek niet kent). Trouwens ik vind dat in elk genre goede en slechte stukken zijn.

Mike.

Link naar reactie
@ Bialetti: Mijn moeder kende Yves Montand :-)

Misschien kende ik je moeder ook...

who knows :-)

reggae lp's

bobtje natuurlijk, peter tosh,u - roy, eek - a - mouse, morgan heritage, yabby you, max romeo, sizzla, ...

Sanka, dat is nu nogis een MOOI lijstje sé :-)! morgan heritage family speelt zaterdag in limburg hé! eeka mouse heb ik live gezien in leuven; damian marley op werchter; sizzla in petrol; en bob, peter en max elken dag op mijn MP3!

@ schelmke: aphex twin is eigelijk drill and bass en trance, zoiets (ge moet maar eens naar come to daddy luisteren, dat is echt donkeren drumnbass, bijna breakcore)

@ simon: nice :-)

@ dries: binnenkort SHY FX in petrol, ge komt toch af?

Link naar reactie

@ ons aller fokske...nu gaat het komen man...

KEN JIJ DE ANCIENNE BELGIQUE ANTWERPEN a..van het theater

b..van de cinema

c..van de dansgelegenheid...

ps.u ceedeetje man,u ceedeetje en je bent weer mee met de helft van t'forumke

Link naar reactie

Ik vermoed dat zelfs ik te jong ben om "den AB" te kennen als cinema. Ik weet ook niet of het ooit een cinema is geweest, zou wel kunnen in de jaren 50 of zo...

In de jaren zestig was dat al een theater waar allerhande (variete)shows liepen.

Daarna ook meer en meer optredens van artiesten. En daarna is het een hele tijd een "dancing"-achtig iets geweest. Ik heb daar vroeger zelf nog artiesten op de planken gezet. Maar, die namen kent geen kat meer. In een vorig leven...

Geen idee wat en of het nu (nog) is.

Maar, ik heb echt nog nooit gehoord van breakcore en drillcore, en petrol, das om licht met te maken. En eeka mouse is volgens mij in Tantwerps: eikes, een mouis!

Link naar reactie

@ ons aller fokske en ook nu bent u weer met verve glansrijk geslaagd...proficiat !!!

een sticker ,glas of ander prullaria van de'n AB is een gegeerd object dezer dagen (van de dancingtijd )...

ik geef je wel eens een eek a mouse met wadodem !!!!

wens me succes met m'n voordracht en 'alles komt goe' ( maskesmachien )...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...