Ga naar inhoud
Vespaforum.be

MUSIC please !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

Ik ga hier eens beginnen met de opruim van een aantal cd's.

Iemand interesse in deze twee, laat het me weten !

- Beastie Boys : Check your head & Ill communication.

6 euro voor dit paar.

Het sparen voor een oud Vespaske kan beginnen, als ik al iets kan verkopen natuurlijk !! Haha !!

Vandaag weer verzot zitten luisteren naar The Moving Sounds. Op en top MOD

met een goeie vette Hammond. 't Leven kan toch schoon zijn !!

Bart

Link naar reactie
@Schelmke: iedereen heeft het recht iets van hemzelf in brand te steken om zo een plaatsje te krijgen in de muziekgeschiedenis, ook Carlosi! Moet ik het nu elke keer weer opnemen voor de basisrechten van muzikanten! :-D

Groeten,

Peter.

als de vos het recht heeft zich in het hoenderhok te begeven om zich aldaar over de kippetjes van de boer te ontfermen weze hij gewaarschuwd...

1 aan de manier waarop hij zich over de kippetjes ontfermd zal hij zijn geweten geweld aandoen en hem later parten spelen...

2 de boer staat immers even verderop grijnzend met een lang grijs ding in z'n armen geklemd het vosje op te wachten...

3 de boer z'n vingers jeuken...

GO, FOKSKE ,GO !!!

Link naar reactie

Het weze duidelijk dat, zoals in het verleden de raaf reeds mocht ondervinden, en nu dan ook de boeren, al dan niet met jeukende vingers en allerhande grijze of anderskleurige dingen in de armen, een vosje, fokske zelf, of één zijner voorvaderen of nazaten, niet voor 1, zij het groot of zij het klein, gat te vangen is. Om maar te zeggen dat familie fox de desbetreffende boer veel succes en jeuk aan z'n gat toewenst, aangezien den grijzen ouwen kippendief reeds lang verdwenen is en lustig, als in een bacchanale furie, onder de rustgevende klanken van ene Mr Aznavour in een poging tot enige matigheid, het kippetje aan 't verorberen is.

So yes, fokske is gone, GONE!

Link naar reactie

zaaaaaalige reactie snelle px...het was nodig na deze hektische dag van spanning !!!merci

@fokske..dju ontglipt door de mazen van het figuurlijke net...dat komt ervan als je vingersjeuken , je bent immers afgeleid...

vandaag de editors gaan kopen naar aanleiding van een live-fragment gehoord te hebben op pukkelpop...

mooi ceedeetje...

ps...vandaag zoveel jaren terug de eerste cd gebrand door phillips...en dan wel ABBA

IEMAND DIE WEET WAT DE EERSTE VLAAMSE CD WAS !!!!

tip...folklore

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...