Ga naar inhoud
Vespaforum.be

MUSIC please !!


prince.coxson

Aanbevolen berichten

Leuke groep, fijne muziek, killer organ : "The Moving Sounds"

Pas hun "Ground shaker" binnen en goed, gaaf, graaf, MOD bevonden !

Nog van dit !!

Bart

Was ik zondag in Den Haan op familiebezoek. Moe van een zware zaterdag en

een hoop file kom ik daar aan, zet vrouw en kind af, parkeer de auto en stap uit.

Rek me even uit en spits de oren : wat komt daar uit de bocht, een gekend geluid.

Zoeft er mij daar een prachtige Vespa sprint voorbij. Hahahahaha, alle stram- en

vermoeidheid waren plotsklaps verdwenen. Mijn dag kon niet meer stuk !!!

Bedankt kerel met de Vespa, you made my day !!!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Haha, sinds zondag terug van 14 dagen Italie (Umbrie, meerbepaald Amelia) en al goe bezig.

De nieuwste van The Aggrolites stak in de bus en bij de platenboer waren er een dubbele 10inch van The Prisoners en een 45T toegekomen. Genieten van de nieuwe lading muziek !!

By the way : Vespagewijs was de vakantie één grote ontgoocheling !! Massa's Vespa's APE50 en veel nieuw grut maar bijna geen "oudere" Vespa's meer te bespeuren buiten die ene MOD met zijn GS, één enkele T5 en een aantal 50cc'ers. En dat noemen ze dan Italie, land van de Vespa. Volgens de eigenares van onze site geraakt Italie stilaan leeggeplunderd. Spijtig !

Bart

Link naar reactie
erix-sherman daarentegen...heeft zijn mond vol van watjes en janetten maar vond het veiliger een ceedeetje te kopen in de dichtsbijzijnde bilbo ,dan vooraan te staan in vorst nationaal of in de rumoerige iewat bezwete tent tijdens het optreden van de drie beestige jongens !!!

dit geheel terzijde natuurlijk...

Man man man toch. Ik denk dat ik meer naar optredens en festivals ga dan de gemiddelde forumbezoeker hier, maar ach wat weet je daarvan!!

Je kan uiteraard niet overal tegelijk zijn hé.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gisteren nog cd van Al di Meola aangeschaft "Consequence of Chaos". SUPER! Wie is dat zeg je? Ja zeg, ken uw klassiekers hé ;-)

"But you know what they put on french fries in Holland instead of ketchup?

What?

Mayonnaise

Goddamn!

I seen 'em do it. And I don't mean a little bit on the side of the plate, they fuckin' drown 'em in it.

Uuccch!"

http://www.ingloriousbastards.nl/multim ... Cheese.mp3

Link naar reactie

Net gekocht: De nieuwe van Black Rebel Motorcycle Club a.k.a. Baby 81, Zalig rauwe plaat met toch enkele fijngevoelige momenten! een aanrader!

Verder heb ik nog een live dvd/cd gekocht van queens of the stone age (enkel voor echte fans) en Welcome to Sky Valley van Kyuss, oftewel een van de eerste stoner rockbands...

Weer een weekend gevuld met luisterplezier...

Link naar reactie

Ik ben helemaal open minded wat muziek betreft,deze week naar de lokerse feesten geweest,daar The Van Jets gezien en kwas keijard onder de indruk(frans,misschien iets voor volgend jaar op dranouter.

maar ik kan evengoed luisteren en genieten van the pharcyde(passin' me by),

nicole willis and the soul investigators,roisin murphy,al green,curtis mayfield,lynard skynard(freebird),marvin gaye,...

Maar vooral niet te vergeten the heavy shit van madball,terror,rancid,hatebreed,slayer,... zoals ik zei open minded

Link naar reactie
Awel heb hier eens de raad opgevolgd van velen en de cd van "The Van Jets"

gekocht en tot nu valt die mij tegen. Indien er een koper is voor 10 euro,

awel dan ...

Bart

Muzieksmaken zijn heel persoonlijk. Beter eerst trachten een cd ergens te beluisteren alvorens die te kopen... Of via internet eens wat nummers beluisteren.

Link naar reactie

laatste aankopen:

-3cd 'northern soul, essential floorfillers'

-the velvet underground and nico

-bowie: 'I dig everything-the 1966 singles' (bowie in z'n mod jaren, jawel)

-the beatles: 'help'

-the beatles: 'revolver'

- the good, the bad and the queen

van the van jets heb ik tot nu toe één zeer slecht optreden gezien en één relatief goed, mijn mening daaromtrent is dus neutraal..

Link naar reactie
Gisteren nog cd van Al di Meola aangeschaft "Consequence of Chaos". SUPER! Wie is dat zeg je? Ja zeg, ken uw klassiekers hé ;-)

"But you know what they put on french fries in Holland instead of ketchup?

What?

Mayonnaise

Goddamn!

I seen 'em do it. And I don't mean a little bit on the side of the plate, they fuckin' drown 'em in it.

Uuccch!"

onwaarschijnlijk !!!!

ben één van de moooooooiste cd's in iemands collectie kwijt...

Al Di Meola/John McLaughlin/Paco de Lucía - Friday Night in San Francisco (1981)

de live-cd met de grootste gitaarvirtuozen ooit (dag meneer hendriks)

misschien kan erix me daaraan helpen !!!

Hihi... ik heb hem wel

Link naar reactie
Net gekocht: De nieuwe van Black Rebel Motorcycle Club a.k.a. Baby 81, Zalig rauwe plaat met toch enkele fijngevoelige momenten! een aanrader!

Verder heb ik nog een live dvd/cd gekocht van queens of the stone age (enkel voor echte fans) en Welcome to Sky Valley van Kyuss, oftewel een van de eerste stoner rockbands...

Weer een weekend gevuld met luisterplezier...

Welcome to the Sky Valley blaast u gewoon weg, de andere van Kyuss moet je zeker ook proberen, ik heb ze trouwens nog gezien op pukkelpop al jaren geleden.Hihihahahoe. Black Rebel Motorcycle club is the coolest band in the world, ze komen in november naar de botanique.

Link naar reactie
by the way @ROCKIT VNB,gie die vele ninja tunes beluistert check out RJD2 met deadringer.één voor één meganummers. check it out.

merci moat voe de tip,

heb eergisteren een ouwe mo wax gevonden van U.N.K.L.E. en een Bonobo die ik nog nie had zalige tunes!

Voor de rest hou ik van: Praktisch alles wa Ninja Tunes uitbrengt, Mo Wax, Dj Krush, dj Shadow, Kruder en Dorfmeister, Aphex Twin, Blockhead, Squarepusher, Richard D James, Amon Tobin, Massive Attack, Roots Manuva, The herbaliser, Funky Porcini, Le peuple de l'herbe, Dom en Roland...etc etc...Miles Davis Charlie Parker Dave Brubeck en ga zomaar verder...

Link naar reactie
beste marc...ik mis hem erg !!!

Who the hell is Marc?

Zit niet in de hel...maar in de gezelligste stad van Vlaanderen.

@ Schelmke... k zal een kopietje maken en kan het eventueel dinsdag meebrengen naar VCG. Het wordt dan wel gebracht op een Gts 250 midnight blue, als dat voor u volstaat ?

Link naar reactie

Queens of the stone age, White stripes, Yeah yeah yeah's, Fifty foot combo, allemaal deze week aangeschaft dus als ik woorden als hell,puke,shit of andere mooie engelse woorden gebruik is dit niet persoonlijk bedoeld. Trouwens Gent is inderdaad een gezellige stad.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...