Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke naam heeft jou Vespa?


ticce

Aanbevolen berichten

Hello,

Mijn Vespa is alles voor me, al sinds ik ze heb is ze een vorm van ontspanning voor me. Ik stijg op haar, steek de sleutel in het contact, lift ze van haar staander, (naargelang het tijdstip) trek ik haar choke uit, en geef ik ze een zachte kik, rustig in eerste, en verder genieten maar, het geluid en het rijden, gewoon zalig cruisen, dit alles maakt ze meer dan maar een vervoermiddel, dit maakt ze MIJN Simona, mijn prinses! Daarom mijn vraag, geven jullie jullie lieveling ook een naam?

Ciao Ticce

Link naar reactie

Onze vbb noemt maya en onze px is willy. Ons wespjes zijn genoemd naar maya en willy de bij ;-) Mijn ventje rijd zowel op ons Maya als op onze Willy. En ik rij voorloopig juist op ons maya'ke. Khou wel van haar vrouwelijke rondingen (vbb= Veel Borsten en Billen) dus we passen wel samen e ;-)

De reden waarom mijne fooraap graag op onze Willy zit, moe k nog uitzoeken hahaha Maar ik hou wel van mijne fooraap zijn vrouwelijk kantje :-p

Link naar reactie

Ik heb men vespaatje nog maar net, maar ben reeds volledig ingenomen door haar charmes. Het is er eentje met karakter (een vrij stroeve koppeling) dus ik had ook een naam nodig met karakter. Een korte naam want het is een smallframe (50N). Ik koos voor Zita.

MI VESPA, MI ZITA, MI AMORE !

Ticce, Fratello, en crusen zullen we..

Groeten, Jeroen

Link naar reactie

Soms, maar ni altijd : "Mariejeanne", waarom, vanwege het de letters van de nummerplaat MJN, zo onthoud ik trouwens die letters, het nummerke is mijn geboortejaar min duizend. Ik hou van ezelsbruggetjes ...

En toch is het een mannelijk voorwerp (vlg. Van Daele) met een meisjesnaam, maar das ni slecht, denk maar aan "A boy named Sue" (J. Cash). Vooral de passage ".. he kicked like a mule and bit like a crocodile .." past best bij mijn Vesp.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...