Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke naam heeft jou Vespa?


ticce

Aanbevolen berichten

Blijkbaar zegt hier bijna niemand de waarheid met die troetelnaampjes,voor hun Vespa.

Hoogstwaarschijnlijk om hun eigen niet te misklappen...met namen van hun lief of minnares. ;););)Stel je voor hé !

Moest je nu gewoon meen " ronkijzer " zeggen : da is winter en zomer goed,benadert de waarheid en der is geen misvatting mogelijk,toch ?

de Pierre

de Pierre

Link naar reactie

echt een naam heb ik hem niet gegeven , maar ik zeg soms wel :

'me biesteke nog es uitlaten !' of ' ben met moto'ke weg'

Voor de rest hoeft het niet echt vind ik ...

Ik kan het anders wel begijpen wanneer je vespa een ware passie is , zoals de opgemaakte vespa's en zo..daar heb je veel affectie mee, omdat je een deel van jezelf er hebt ingestoken..deze mensen moeten dus niet nr de groepsessie!

De anderen heb ik toch zo mijn twijfels over! :P hehehe

Mvg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

even alle namen op een rijtje …

Simona, Lucifer, maya & Willy (Ons wespjes zijn genoemd naar maya en willy de bij , Ticce, Zita, "Charleston" was het tot voor kort, maar nu er een sticker opkleeft ga ik voor die naam gaan "The Angel Heart", mijn bitch, Principessa.Kortweg prinses. elke morgen voor ik naar het werk ga (ik ga langs de garage buiten)groet ik haar met "buongiorno principessa". (naar een zeer bekende film). De mijne noemt 'vespa'... , Silver shadow, mijn ros. wat denk je van "Cicciolina"? Of misschien paris hilton? Haha Als dat geen namen zijn. shania, cindy of wendy? Mauriceke, His name is"Q". Phat Bastard, Mariejeanne", waarom, vanwege het de letters van de nummerplaat MJN , Ik dacht al aan Mario... axelle vanwege haar rode kleur. dan vind ik Luigi ook wel leuk Das da 2e manneke bij mario bros van vroeger . Miss Moody. 'm'n meisje' . wespje . de rode en de grijze . Mijn GTS noemt "Chiarina" en mijn GL150 van '63 heb ik met de naam "Ornella" gedoopt. "de Vespi" of "de moob", plotterke . 'kapotski' . "Green Hornet" . ronkijzer . Harry potter . Bles... JOKE. Zomersnippers . Il Paperino .

Link naar reactie

de onze wordt "blauwe duivel" genoemd - zelf hield ik meer van "blue paranoia" omdat ik elke 4 seconden wel even in de spiegel kijk of omkijk (enkel op de vespa uiteraard) ivm achterliggers en de prille onzekerheid vanwege net terug begonnen met "moto" rijden op mijn 48ste ... - grts

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

SCHEURIJZER, of 't trouwe strijdros.. haha

k heb nog een super snelle honda MT8 gehad die k altijd Petrick noemde, gewoon omdat ik dat een te foute naam vind voor een brommer-scooter..maar wel gewoon voor de gein :D

no offence voor mensen die zo heten, haha

een rode 2cv6 die ik 'de roeie' noemde

en een mini cooper,'hot stuff' omdat het altijd ontsettend warm werd in de wagen.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

"rusty" wegens de vele...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...