Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke naam heeft jou Vespa?


ticce

Aanbevolen berichten

@ margauxgeeroms: dan vind ik Luigi ook wel leuk Das da 2e manneke bij mario bros van vroeger ;-)

Hehe.. kzen wel blij da we ni de enigste zotten zijn die ne naam geeft aan de vespa'kes Dus overweeg ik nog geen therapie !!!! hahahaa

Link naar reactie

Luigi.. DE MAX !

Mario kwam eens spontaan bij me op; maar Luigi kan je zo helemaal Italiaans zeggen terwijl je je handen zo uitspreidt en fijne lipjes trekt :-P Thanks!

Mario was de naam mijn verkoper en dat zou later misschien nogal verkeerd overkomen, een ritje op Mario, want ik ging nog is met hem rijden...

Link naar reactie

We kunnen misschien overwegen een groepsessie te volgen met al de gene die hunne scooter ne naam hebben gegeven. Dat komt miscchien goedkoper uit.

Link naar reactie

Blijkbaar aan die andere topic (stanmans topic) te zien, wel hilarisch, ben ik en de andere met een naam voor hun Vespa helemaal gaar ende rijp voor een sessie of zes bij Dr. Melfi. Maar waarom geen naam, is dat zo raar dan?

Ciao, Ticce

Link naar reactie

Rockit VNB, noem je Vespa gewoon simpel "Acma". Da's de afkorting voor: "acma nog myn T5 g'had, toen kost ek misschien mee met de reste". Lol.

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...