Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zaterdag 17 maart


Mister T

Aanbevolen berichten

Nu zaterdag 17 maart richten we voor de 3de keer de St-Patricksrit in.

Deze vertrekt om 14u en we verzamelen dus om 13u30 bij De Pauw aan Meulestede brug.

Voor diegene onder ons die niet van Gent zijn. Ik rijd om 13u30 langs de Dampoort dus je kan me dan volgen.

Groeten Kwinten in naam van Vespa Club Gent

Link naar reactie

kom maar allemaal langs de foor ook,om ons te sponseren hihi

Der is plaats voor de wespjes naast de inrit van de parking achter de autoscooter

Mister T en Kaboo weten hunne weg wel,die zijn ons al komen bezoeken en sponseren!

Grtz Michel

Link naar reactie
We'll be there !

Wie gaat er mee van de VCA naar Gent. Afspraak om 11u ESSO benzinestation op Linker-oever. Kristof, ik weet dat je mee gaat.

ik stel voor dat we vanuit antwerpen zoals vermeld op de site om 11u aan Metropolis vertrekken

Link naar reactie

Voor de mensen die van verder komen en nog een hapje willen eten voor we vertrekken: er is een "chez Mac" aan het einde van de straat waar we verzamelen.

@Thyphon: ik vrees dat je met je 50cc wel kan meerijden maar dat de hele rit voor jouw dan een race zal worden. Aan jou de keuze natuurlijk. Anders kom je eerst eens kijken of er nog andere 50cc's zijn en beslis je dan of je al dan niet meerijdt.

Link naar reactie

Ik zou eventueel ook mee rijden met een 50 cc...

Ik kan wel max 70 rijden, maar wou toch even weten of het haalbaar is. Wil den hoop niet speciaal gaan ophouden en ook niet men vespaatje naar de vaantjes rijden...

Isser iemand die kan zeggen waar/wanneer het vertrekpunt is voor de manne van VCG?(om 14u?).Op de mail is het niet helemaal duidelijk. Ik kan om 14u bij de Pauw staan, is dit ok?

Grtz

Link naar reactie

@ speedracer: fool the other one!

hebde eig enig idee wanneer die rit gedaan zou zijn? want alsde derna naar de foor gaat komk wel even mee eendjes visse, of foorteefje en aapje gaan beschiete :-p kzou liefst van al meerijde ma aangezien vespa nog steeds ni verzekerd graakt is :'(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...