Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie heeft mij zien rijden met mijn nieuwe coiffure?


René

Aanbevolen berichten

Inleiding

Mo vent toch. Jongens, jongens, Ben ik eventjes verkouden geweest zeg. Hoesten en blaffen gelijk een hond. En pijn dat het deed. Telkens ik hoestte had ik het gevoel of een stuk luchtdarm uit mijn borstkas werd gerukt. Ten einde raad heb ik mijn vrouw naar Luc, de pillendraaier, gestuurd om iets waarmee ik waardig kon liggen sterven.

Luc, met wie ik zomers regelmatig de Noordzee op trek heeft iets gemaakt waarvan ik plat achterover op mijn buik gevallen ben, en drie dagen heb geslapen.

Nog een beetje suf, maar dat was ik vroeger ook, zit ik hier gezond en wel om vier uur ’s nachts een antwoord te geven aan Jean-Pol die ook naar de kapper geweest is maar nu in retrosnit op zijn Vespa rondtoert om Edith Piaf te verleiden. Zoals PX van de Sluze vermoedt

Antwoord voor Jean Pol

Gesterkt door de mening van veel lezers die mij poogden te overtuigen dat onzin op dit forum moet kunnen begon ik aan deze topic. Met uitleg dat mijn geschrijf pure onzin was waarmee ik niemand viseerde en waarachter geen enkele sterveling iets negatiefs hoefde te zoeken begon ik mijn prietpraat, gezever of onzin. En dan nog over mijn haar, waarvan ik al niet teveel meer heb. Om mijn gevoelens van afkeer tegenover onvrede te accentueren begon ik deze topic op de 11 november 2006, de dag van wapenstilstand van 14-18. Niet iedereen begreep de bedoeling van mijn onzin. Maar vandaag kan ik blij en met genoegen melden dat mijn geluk niet meer stuk kan. Ik word bij Supervespa vage tekens gewaar alsof hij begrepen zou hebben dat ik echte zever schreef.

Besluit

Tweemaal zoveeel geluk kan geen toeval meer zijn maar een teken dat 2007 voor ons allemaal een goed jaar wordt

René

Link naar reactie

De Vespist

Wanneer uw lichaam vooroverhellend op uw scheurijzer over de baan scheert,

wanneer de zon weerkaatst in het blinkende metaal,

wanneer uw blik onderzoekend de slingerende weg volgt,

wanneer armen en benen gespannen staan om te reageren, dan is het een genoegen te weten, dat gij als stuurman dat alles beheerst

dat gij op dat ogenblik meester bent op uw gebied met kleine wieltjes.

Steeds is er afwisseling; richting en helling van de weg veranderen voortdurend en vereisen gas geven, schakelen, remmen en draaien.

Snel besluiten en snel handelen zijn dikwijls noodzakelijk, en dat alles betekent gewin aan gezondheid, aan lichaamskracht en zenuwvermogen.

Met de Vespa rijden is niet gemakkelijk, ze eist niet alleen een koel hoofd en een stevige vuist, maar ook kennis van mechaniek, smeerstoffen en gepaste kledij. Juist daardoor onderscheidt de Vespist zich van vele andere scooterrijders.

Laat het weer u eens in de steek, ook dan vindt gij ontspanning in het onderhoud van uw tweewieler, in gesprek, in vreedzame contemplatie.

Op de scooter, in de garage of op het forum of hoeft men zich nooit te vervelen

Denkend aan Stanmans de Vespist "pure sang"

René

Link naar reactie

René je hebt de 100 gehaald, proficiat.

Wij vieren vandaag het feest van de wapenstilstand.

Het zou niet vaderlandslievend zijn van mij om vandaag naar iemand te schieten.

Ik wil dus zeker geen stok in het kiekenkot gooien. Beschouw deze topic zonder meer als een gewone vaststelling

Is het toeval of realiteit dat het forum achteruitgaat? Een vraag over techniek krijgt amper enkele antwoorden.

Daarentegen topics over kousen, mutsen, schoenen, ondergoed warm en koud, mooi of lelijk, lekker ruiken of stinken halen 100 antwoorden.

Wordt dit forum een vrouwenkransje?

Lezen wij in het vervolg “eerst twee linkse steken en dan 3 rechts”?

Of

Ik doe sinds vorige week maar één snuifje zout op de patatjes

Salutjes!

Leve de wapenstilstand!

Link naar reactie

EINDELIJK iemand met de juiste vraag !!!!

bedankt bobolientje voor die ham...vraag.

sorry rene maar ze moest toch ooit eens gesteld worden en aangezien de hoge maar edoch respectabele leeftijd is de foto op je webstek iewat onlogisch...

of er nog harige coiffurevragen mochten gesteld worden alstublieft géén over erix-niks kapseltjes...ze vertragen je enkel op de vespa !!!

Link naar reactie

hey rene...mooie foto..alle negatieve reacties daaromtrent zijn dan ook uit pure jaloezie gespuit !!!

dus lambi-reetje-sam...we gaan gezellig door met jan en alleman te treiteren met de zin en vooral onzin van het leven !!!

Link naar reactie
@René: die link werkt bij mij niet

Volgens mij zou dat moeten werken. Hebt gij een felle Firewall-achtige computer?

Zijn er nog mensen bij wie het niet werkt?

Mijn haar wordt weer lang en ik moet nog een nieuwjaar wensen aan mijn coiffeur, het zal voor binnenkort zijn

Slaap wel

René

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Zie ik goed? 7218 keer bekeken.

Ik zal eens een poging doen om 8.000 te halen. Voor een grote zeveraar als ik mag dat geen probleem zijn

Gehoord in het gesticht < 2.000 Euro te verdienen als ge de feestdag van vrouwen kent met de letters van DOEMERDAG >

Ik wist het ! en jullie ?

René

Link naar reactie
En dju.. tis tijd om ne 200 te steken.

LOL, gaat vooruit hé zo'n 200... :-)

't was lang geleden dat we elkaar nog eens waren tegengekomen op de baan hé. En dat terwijl we vlakbij elkaar wonen. Cu next time en dan gaan we er eens ene drinken hé.

ciao

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...