Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie heeft mij zien rijden met mijn nieuwe coiffure?


René

Aanbevolen berichten

met mij is alles perfect eigelijk! Kersverse vriendin, blakend van gezondheid, geen pijn meer in de ledematen, ... Afgezien van het feit dat ik niet op mijn mooie blauwe schoonheid kan rijden momenteel is alles tiptop in orde!

en hoe is da me u Bartavus Droogstoppel? :D

Link naar reactie

twee jongens staan voor de sint en kijken hem verlegen aan.

"ik zou graag een trein hebben," zegt de eerste. "ik graag een tampax!" flapt de tweede eruit.

sinterklaas fronst zijn wenkbrauwen en. "waarom?" vraagt hij streng.

"ja,"zegt het ventje onschuldig " daar kun je toch alles mee doen : zwemmen, paardrijden, tenissen..."

Link naar reactie

Een botenverhuurder roept door zijn megafoon “ bootje nr 2, binnenkomen uw tijd is om”

Enkele minuten later roept hij “bootje nr 5, uw tijd is om binnenkomen”

Weer wat later ”bootje nr 9, uw tijd is om binnenkomen “

Zijn knecht kijkt verwonderd en zegt “Maar baas, bootje nr 9 kan toch niet we hebben maar 7 boten”

“ach ja” zegt de baas en roept” bootje nr 6 hebt u een ongelukje gehad?”

Groetjes René

Ik ben vanmorgen gewekt door donder, bliksem... en regen.

Link naar reactie

Een Priester gaat op bezoek bij een goede vriend, Imam in de nabije moskee. Hij vraagt hem:

-" Seg, als ik mij niet vergis, mag jij toch geen varkensvlees eten hé?" Waarop de Imam neen knikt.

-" En, eerlijk, heb je dat dan nog nooit in je hele leven geprobeerd?"

-" Ja, ok, ik heb het EEN keer geprobeerd, ja.."

-" Lekker hé?" zegt de Priester spottend.

-" Het was heel lekker! Maar, jij, jij mag toch geen sex hebben hé?"

neen, knikt de priester beschaamd..

-" En heb je dat dan nog NOOIT geprobeerd?"

-" Ja, één keer wel, ja.."

waarop de Imam zegt:

-" Dat is beter dan varkenvlees hé makker!"

Link naar reactie

Bidden werkt echt

Een man had van een falliet bordeel een vrouwtjespapegaai gekocht voor een prijsje.

Eén enkel probleem: die papegaai zei zonder ophouden:

'Dag schone jongen, ik ben botergeil, zin in een nummertje?'

Door die vieze praat was hij zo gegeneerd dat hij de pastoor vroeg of hij geen oplossing wist.

'Breng de papegaai maar naar mijn huis,' zei die, 'ik heb twee mannetjespapegaaien die de hele dag niets doen dan de bijbel lezen en onze vaders bidden, die zullen een goed voorbeeld zijn voor haar.'

Dus die vent met zijn papegaai naar het huis van de pastoor en hij steekt zijn papegaaienvrouwtje bij de twee van de pastoor.

Dat duurde daar niet lang voordat het vrouwtje begon met haar: 'Dag schone jongen, ik ben botergeil, zin in een nummertje?'.

Die ene papegaai kijkt naar de andere en zegt: 'Smijt uwen bijbel maar weg Josse, onze gebeden zijn verhoord'

Link naar reactie

Friendship Between Women:

A woman didn't come home one night. The next day she told her husband that she had slept over at a friend's house. The man called his wife's 10 best friends. None of them knew about it.

Friendship Between Men:

A man didn't come home one night. The next day he told his wife that he had slept over at a friend's house. The woman called her husband's

10 best friends. Eight of them confirmed that he had slept over, and two claimed that he was still there.

Ik heb altijd gedacht dat ik op mijn vrienden kon rekenen.

René

Link naar reactie

Een jongen die naakt in een vijver aan het zwemmen is, besluit zich te gaan afdrogen, maar ziet dat er een meisje naast zijn kleren is gaan zitten. Hij ziet een roestige emmer liggen. Met dat object voor zijn onderlijf loopt hij op haar toe. Ze leest een boek. 'Wat lees je daar?' vraagt hij haar quasi achteloos. 'Een boek over

gedachtenlezen.' zegt ze schalks. 'Ik weet bijvoorbeeld wat jij nu denkt.

Jij denkt op dit moment nog steeds dat er een bodem in die emmer zit.'.

Link naar reactie

een man komt diep in de nacht dronken thuis en staart met een wazige blik naar de koekoeksklok. Juist op dat moment klapt het luikje openen roept het vogeltje vier keer KOEKOEK.

boos snauwt de man "houd je snavel , klerebeest! ik weet heus wel dat het één uur is en dat hoef je me geen vier keer te vertellen!!"

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Joo de manne

Zondag reed ik weer eens mee met de veteranen in Oostende op een oude opgekalefaterde GL 150 van 1963.

Omdat ik geen onverwachte avonturen wil als ik ergens naar toe rij kocht ik voor in de week een nieuwe 4 takt Vespa scooter.

Toch mis ik de gebreken van het oude opgelapte geroeste scheurijzer met zijn techniek uit de vorige eeuw.

Ik mis vooral het geknoei met de olie – het slecht starten – de choke die blijft hangen – de verstopte sproeiers in de carburator – het vervangen van de visplatinés – het tanken om de 120 km - het regelen van de koppelingskabel – het gedurig springen van de verlichtingslampjes – het blijven hangen van de voetrem – de claxon die niet werkt – de schakelproblemen – het trekken van valse lucht - de slippende koppeling – het gepruttel van de tweetakt - de lekkende benzinekraan – de verstorven vlotternaald – de stroeve versnellingen – de losse draden aan de bobijn – de verzopen motor – de gesprongen veer in mijn zadel - de rammelende wielen – de plas olie onder de scooter – het blijven hangen van de gasschuif – de vuile bougie – het remlicht dat niet brandt – het losse balhoofd – de walm rook achter de scooter – het uit derde springen van de versnelling – het plotseling blokkeren van het achterwiel - het vastlopen van de van de zuiger - kortom het ‘never ending’ sleutelen –

Gelieve deze onvolledige lijst van mankementen zelf te vervolledigen.

Nu moet ik met de hond gaan wandelen, zonder zwart onder de vingernagels en zonder benzinegeur achter mij.

René

Link naar reactie

Nee John, aan de ene kant staat “hier zuigen” en aan de andere kan staat “hier ook”

Francy, ik reed met de GL omdat ik er geen problemen mee heb, trouwens heb ik nooit problemen met een stuk techniek uit de vorige eeuw.

Maar als ik de vragen hier op het forum lees moet voor velen een oude Vespa toch een hoop ellende zijn.

Groetjes van Oostende naar Nieuwpoort, waar de GL door Billiauw prachtig gespoten werd.

René

Link naar reactie

Francy

Minstens tien heb ik geteld. Het waren er waarschijnlijk meer, in een bende van 250 is het moeilijk tellen.

Er was ook een groep uit Frankrijk met originele Acma's.

Prachtig waren twee Engelse Norton's in 'eigen jus' het leer was wel van het zadel weggesleten maar voor de rest 100 % technisch in orde.

Ook was het weer goed.

Zolang ik nog kan ga ik er naar toe.

We komen elkaar nog wel eens tegen.

René

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...