Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie heeft mij zien rijden met mijn nieuwe coiffure?


René

Aanbevolen berichten

Beste Dominique,

Gij bent niet alleen een Suikermanneke maar ook een mensenkennerke hé?

Zou je geloven dat ik een beetje van mijn melk ben met uw aanmoediging.

Gelukkig duurt dat bij mij niet lang

Je las waarschijnlijk ook dat mijn vriend Stanmans zich zorgen maakte om mijn lamentabele verstandelijke toestand.

Op zijn aanraden heb ik dus professionele hulp opgezocht.

Naast de voordeur op een koperen plaat stond PSYCHIATER. Gelukkig was er weinig volk in de wachtzaal en was het vlug mijn beurt.

De zielknijper zat in kleermakerszit boven op een kast en was een sigaretje aan het roken. Vanuit de hoogte bestudeerde hij mijn bewegingen. Ik heb hem een asbak gegeven. Een stoel genomen en ben voor de kast gaan zitten.

Nadat ik uitlegde, dat een aantal mensen op het forum ondanks vele waarschuwingen maar niet konden begrijpen dat ik met hun voeten aan het spelen was, vroeg hij op welk forum?

Nu vrees ik dat de brave man binnenkort hier op Jurgen’s Vespaforum een vaste klant wordt en mij als grootste zeveraar zal onttronen.

De volgende!!

Link naar reactie

Réné, ik zou gaan voor bordeaux. Absoluut. Groen kan niet zoals je terecht opmerkte. Rood ware het geweest, moest er niet die driedubbele connotaie van liefde, links en gevaar aan vastzitten. Bruin is te sterk politiek geladen. Geel-zwart gestreept had ik eerst gedacht omwille van het pure wesp-gehalte maar daar lopen ook die van Lier in rond. Met bordeaux haal je via de wijn, Bourgondië en het nostalgische erbij en het heeft ook nog iets edels zodat Stanmans mijns inziens daar perfect zou achter kunnen zitten.

Mag ik dan ook meteen suggereren dat het voorvlakje van dat uiterst rechts-onderaanlaatje wel in eucalyptusgroen uitgevoerd zou worden, dat stilt dan meteen mijn onverzadigbare honger.

Link naar reactie

Ach Luc, en andere supporters.

Zeg niet te gauw ‘t is weer een vrouw. Wij zijn amper goed aan het zeveren en we krijgen al concurrentie, en ze gebruikt onmiddellijk de echte wereldklassieke vrouwelijke truc, namelijk - De sluier niet volledig oplichten -

Maar ……… als oude vos zijnde heb ik het blauwe vermoeden dat ik weet, wat ze wilt weten en niet durft vragen.

Ik denk dat ze wil weten wat ik ’s morgens eet. Just Katrientje?

Daar wil ze dan lessen uit trekken. En vooral mensen die haar nauw aan het hart liggen waarschuwen. Waar of nie ?

Luc aangaande uw kleurenvoorstel: het ligt voorlopig in de ideeënbus, bij de rest

Het is een goed voorstel, waar door een knappe bol is over nagedacht. Gij had René kunnen heten!

Prettig weekend aan iedereen

Link naar reactie

@ erix-niks...man,man jij hebt een ondoorgrondbare humor...heel artistiek en vooral voor een 'direkteur'...of is het directeur !!!

@sammie...het zou te flauw zijn van mijnen tewege als ik nu zou schrijven dat jij alleen omhoog moet kijken...maar doe het toch maar als ik voorbij rij...

@stannieman...weer wijze woorden...

Link naar reactie

@ Schelmke:

Wat is uw probleem? Wat heeft mijn beroep ermee te maken dat je zo persoonlijk op de bal begint te spelen?

Ach ik ga er maar ni verder op ingaan. En ja als je een beetje nederlands kan dan weet je dat het direCteur is...

Link naar reactie

bedankt erix-niks voor u bijtende reactie...en ik die dacht dat ze alleen maar blaften ???

sorry voor die bal maar je hebt hem dan ook aan het rollen gebracht , jammer want je rolt hem zo hard dat ik nooit kan volgen en dus geen tourke kan doen met u want ik heb maar een 150cc...toeme toch , net nu we beiden van het antwerpse waren alleen jij met iets langer haar (misschien remt dit wel af en haal ik je toch nog in)...

Link naar reactie

pfffft... en bijten? dat moet je dan toch eens nader verklaren hoor...

En voor een toerke ben ik altijd wel te vinden hoor. En neen lang haar remt niet af hoor, dat steek ik toch altijd in mijn vest

En neen ik ben niet haatdragend en neen ook geen blaffende hond. Laten we eens afspreken voor een toerke en je zal zien dat ik de zachtheid zelve ben hahahaha ;-)

Ach kom een mens moet af en toe kunnen lachen hé ;-)

Trouwens ik vul mijn profiel tenminste in hé , arbeider dat kan vanalles inhouden hé (no hard feelings voor je weer begint te blaffen hahahahahahahaha) ;-)

Link naar reactie

oef ik ben er weer gerust in...ik voelde zo een medelijden met renereetje nadat je hem opgegeten had !!!

ik zie je waarschijnlijk de derde vrijdag op de dageraadplaats...nu dat ie rijd kan ik es afkomen hé...

ps. de 15 onder de uwe bij het leden bestand...

tjau

Link naar reactie

@ Bart (jaja ik heb je gevonden op de VCA ledenlijst) ;-)

René opeten? Neen dank je! Ik ben al meer als 15 jaar vegetariër dus dat zou me echt niet goed bekomen en het is ook redelijk taai vlees denk ik hahahahahahahaha. En René kan wel tegen een stootje denk ik anders zou hij zo geen keet schoppen.

Allé dan had je deze vrijdag toch kunnen afkomen, het was clubavond in den zurenborger...

Tot één dezer dan hé. Soms komt een antwoord toch verkeerd over heb ik de indruk, heb dat al meer meegemaakt... Misschien moet ik eens duidelijk maken wanneer ik ironisch ben om misverstanden te voorkomen zoals deze.

Ciao

Link naar reactie

de messerschmitt was pas zaterdag af...vandaar

deze morgen een tourke gedaan en het viel ni écht mee...moet er terug inkomen na een jaartje of 14...

voelde me vrij onveilig maar dat gaat wel over zekers !!!

tot binnen een week of drie als ik mag van m'n vrouwtje...

tjau

Link naar reactie

Deze topic werd gestart omdat er een beetje bloedarmoede waar te nemen was. Ook omdat het ge-emmer van grote mannen over koud en warm, mooi en lelijk, sokken en onderbroeken lelijk mijn strot uithing.

Over het resultaat mogen we, zoals dat heet, verdeeld tevreden zijn. Het gezwans, onzin, gelul, nonsens, gekte, kolder, larie, kletskoek, apekool, gelal was een schot in de roos. Het was bij velen een verdoken talent maar wordt nu door velen vlijtig beoefend. Deze vaststelling doet deugd. Dat dit echter niet door iedereen begrepen wordt blijkt uit de wilde kreten die afkomstig zijn uit de rode schuiven waar vroeger “Simpele zielen” op stond maar overschreven werd met “Midlife Crisis”

Gelijkenis met personen en toestanden is puur toeval.

Het lezen van deze tussenkomsten kan schadelijk zijn voor uw gezondheid

Voor degenen die mijn humor niet begrijpen - lees elke bijdrage 2 x

Link naar reactie

maar allé sammie toch...en ik die dacht dat alle naamgenoten van sammie tanghe iets duivels hadden...en nu blijkt dat jij enkel rechts kijkt...

voor alle misverstanden...ik ben totaal ni agressief ; onze wagen was stuk en naar de garage gedaan waar ze een caulasch de joint hebben gestoken en nu is ie nog meer stuk want er zit een barst in de motor...toch 1000 eurokes betalen voor een reparatie aan een nu nog kapotten auto...en ik heb braaf dankuwel gezegd...

voor de rest moet ik altijd luisteren naar m'n vrouwtje en ook al naar m'n kindjes...

soms mag ik es buiten naar een concertje (laatst nog naar fifty foot combo , dick dale , the o'haras) en blijf dan rustig vooraan met een colaatje staan...

maar door u toedoen ga ik vanaf morgen es één dag iedereen oep zen bakkes slage...

net nu ik verbroederd heb met langharig tuig uit het antwerpse en dik,overbodig en afgeschreven zeilers uit oostende!!!

waar gaat het toch naar toe met me en dit dankzij het forummeke

kortom slechte omgang sammie-t slechte omgang man

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...