Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie heeft mij zien rijden met mijn nieuwe coiffure?


René

Aanbevolen berichten

Helaba Dries

Ja, er zijn ouderdom verschijnsels maar het voorkomen en prestaties zijn nog steeds als van een notoire persoonlijkheid.

Ik ga mijn valies maken en verdwijn tot juni. Je krijgt in België zwemvliezen tussen de tenen

Groetjes aan allen uit stormachtig Oostende.

Rene

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ben weer in het land. Ik had deze keer een speciaal oog en camera mee om een arabier op een Vespa te zien. Op plaatsen waar ik 5 jaar geleden nog classic Vespa's zag waren enkel Asianmotos te zien.

Salāmu Alaykum

René

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wordt dit forum een vrouwenkransje?

Lezen wij in het vervolg “eerst twee linkse steken en dan 3 rechts”?

Of

Ik doe sinds vorige week maar één snuifje zout op de patatjes

Ja ja, we zijn goed op weg

René

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Uw dienaar in Marokko

http://users.pandora.be/rene.vanuden/ve ... kko062.jpg

http://users.pandora.be/rene.vanuden/ve ... kko068.jpg

http://users.pandora.be/rene.vanuden/ve ... kko072.jpg

Hier zie je rechts The rock of Gibraltar links de Spaanse enclave Ceuta. Ook is een containerschip te zien dat uit de straat van Gibraltar komt en de Middellandse Zee op vaart.

http://users.pandora.be/rene.vanuden/ve ... kko092.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ja man, maar dat krijg je op gepaste tijd wel terug!!

Ik geef toe dat ik er niet fris uitzie, het was wel een moeilijke oefening de dag na een lange en vermoeiende receptie.

Rene

Link naar reactie

Jo. De mannen, (en vrouwen)

Zwijg van dat weer. Het is hier niet te doen! Slechter kan niet. Regen, regen en nog eens regen. Daarbij nog een stormachtige wind.

Het was zomer in april.

Ik heb medelijden met de toeristen hier aan de kust, ze betalen voor dure regen.

Zo gaat de zomer voorbij.

Half juni heb ik de 'Wellenbrecher' op het droge gezet voor een grote kuisbeurt, schilderwerk en nazicht van roermechanisme van de 2 roeren.

Ik zit nu al twee weken aan het raam te kniezen omdat ik niet kan verder werken.

Stop! Genoeg gemopperd.

Ik kruip de garage in en ga de vlaggenstok van de Wellenbrecher een zesde koesje vernis geven

Als we maar bezig blijven!

René

Hi Pieter

Ik vond het goed om op deze manier uw mening over mijn uiterlijk te geven.

Link naar reactie

Rene, moet jij als ware schipper niet gaan kijken in vlissingen dit weekeinde ?

Zoals je wellicht wel weet zag het lichaam van Michiel de Ruyter 400 jaar geleden het levenslicht. Iemand die iets met woeste golven heeft mag dit niet missen lijkt me. Ikzelf moet morgen in ieder geval naar vlissingen. Niet voor de boten maar voor een verjaardag. Ik haat verjaardagen, ze worden pas halverwege leuk als ik een paar biertjes achterover heb gemikt.

Groeten,

Paul.

Link naar reactie

Paul met p a u l.

Moest ik minder op mijn todo-lijstje staan hebben was ik zeker naar Vlissingen gekomen. Dat is een stad waar ik prachtige herinneringen aan heb, 20 jaar lang ben ik in Zeeland op vakantie geweest.

Mijn visserschuit ligt momenteel met mast, afgeschuurd buiten, op een kar om geschilderd te worden.

Twee lagen 2 componenten verf binnen de 48 uur

Vandaag de eerste laag, dus morgen de tweede.

Dat het hier redelijk stresserig is begrijp je wel.

Het zijn maar de bergen die elkaar niet tegenkomen, ons lukt dat wel

Rene

Link naar reactie

Iemand die pas een nieuwe Vespa heeft gekocht scheurt door de velden, tot zijn motor plots stilvalt.

"Toeme, en dat voor een nieuwe PX !" Hij stapt af en kijkt rond, in de wei naast hem ziet hij alleen 2 paarden.

Hij kijkt naar de motor en krabt in zijn haar.

Plots hoort hij ”Het is uw bougie"

Hij kijkt verrast rond maar hij ziet niemand van het forum. Hij denkt dat het inbeelding was en krabt verder. Maar weer hoort hij:"Het is uw bougie!!"

Hij kijkt nog eens rond maar ziet alleen de twee paarden en denkt:"Ha, de Stanmans zal zich achter een paard verstopt hebben! Ik zal ze in de gaten houden." Hij krabt verder maar hij kijkt uit zijn ooghoek naar die paarden. Dan ziet hij dat het zwart paard naar hem kijken en hij hoort het zeggen:" ”Het is uw bougie, verdomme hebt ge me niet verstaan?"

De Vespist trekt wit en bekijkt de bougie, blaast er eens op en scheurt zo snel mogelijk weg. In het eerste het beste café stopt hij, en zegt helemaal overstuur tegen die barman:"Geef mij 3 pinten, en snel alstublieft".

De barman geeft hem de drie pinten en vraagt:"Awel jong, wat is 't?" De Vespist vertelt :"Awel, ik val met mijne PX in panne naast een wei met 2 paarden en een daarvan zegt dat het de bougie is !!!"

"Het was zeker da zwart?" vroeg de barman.

"Ja, hoe weet gij dat?" vroeg de Vespist . " Awel ",zegt de barman, "Da wit kent ook Vespa's maar alleen viertakten!"

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...