Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wie heeft mij zien rijden met mijn nieuwe coiffure?


René

Aanbevolen berichten

Toch mis ik de gebreken van het oude opgelapte geroeste scheurijzer met zijn techniek uit de vorige eeuw.

Ik mis vooral het geknoei met de olie – het slecht starten – de choke die blijft hangen – de verstopte sproeiers in de carburator – het vervangen van de visplatinés – het tanken om de 120 km - het regelen van de koppelingskabel – het gedurig springen van de verlichtingslampjes – het blijven hangen van de voetrem – de claxon die niet werkt – de schakelproblemen – het trekken van valse lucht - de slippende koppeling – het gepruttel van de tweetakt - de lekkende benzinekraan – de verstorven vlotternaald – de stroeve versnellingen – de losse draden aan de bobijn – de verzopen motor – de gesprongen veer in mijn zadel - de rammelende wielen – de plas olie onder de scooter – het blijven hangen van de gasschuif – de vuile bougie – het remlicht dat niet brandt – het losse balhoofd – de walm rook achter de scooter – het uit derde springen van de versnelling – het plotseling blokkeren van het achterwiel - het vastlopen van de van de zuiger - kortom het ‘never ending’ sleutelen –

René

Prachtig Rene !

De meest saaie motor die ik ooit heb bereden was een BMW K100RS. Die motor was zo goed en zo stil en schakelde zo lekker dat er in feite dus niets spannends aan te beleven viel. Eén draai aan het gashandel en weg was je. Ik heb hem slechts twee maanden in mijn bezit gehad, SAAAAAI !! Daarna was ik opnieuw gelukkig toen ik de kleppen van mijn nieuw aangeschafte BMW R100RT hoorde rinkelen als 'money in a piggybank'. En zo hoort het, een motor hoort te leven. Niets is saaier dan de technische perfectie GEEEEUW !! Een rit op een technisch perfecte motor is als het verblijf in een operatiekamer. Je wordt er naar binnen gereden en wordt wakker na een uur zonder in de gaten te hebben dat je bent weggeweest.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Als je aan 140 rijdt en je trekt aan zijn oor wordt het pas echt SAAI,SAAI,SAAI, 3 X GEEUW, Eens boven de 6.000 toeren heb ik toch wat problemen om te geeuwen met een wind in de mond aan 240 km per uur. Dat is wel orkaankracht.

Paul, Goed dat we zwaar gebouwd zijn anders hingen we te wapperen aan het stuur.

Jammer maar ik word er te oud voor en moet afbouwen, vandaar een Vespa.

René

Link naar reactie

Mopje:

Een komkommer, een augurk en een penis zitten met

elkaar te babbelen over wat voor een rotleven ze hebben.

De komkommer vertelt: Jongens ik heb een ellendig leven,

als ik groot, dik en sappig ben

snijden ze me in stukjes en gooien me bij de salade !

De augurk op zijn beurt: Jij denkt dat jou leven rot is, en ik dan !

Als ik groot, dik en sappig ben steken ze me in azijn, gooien kruiden op me

en laten me daar een tijd in staan om me, als ik zuur genoeg ben,

tussen hun tanden te zetten !

En de penis : Jullie denken dat jullie een hard leven hebben ?

Als ik groot, dik en sappig ben trekken ze mij een plastiek zak

over mijn hoofd, steken me in een donkere kamer en stoten mij met

mijn hoofd tegen een muur totdat ik overgeef en flauwval !!!

Link naar reactie

Een zatlap strompelt een café buiten met zijn autosleutels in zijn hand en op dat moment komt er een politiepatrouille voorbij.

Die stoppen en vragen : ... en kunnen we iets voor je doen ?

Waarop de zatlap naar zijn sleutel kijkt en wauwelt :

ze hemme mijne auto gepikt.

De politieman vraagt waar hij zijn auto voor het laatst gezien heeft en de zatte stamelt : ... daarstraks zat hij nog aan mijnen autosleutel vast.

De agenten kijken elkaar glimlachend aan, kijken weer naar die zatte en opeens ziet één agent dat die vent zijn broek openstaat en zijn wieter eruit hangt.

De agent zegt : Vriendje nie voor het één of ander maar uw broek staat open en uwe burger staat in de deur.

De zatte tast naar zijn wieter en roept : Holy shit, mijn lief is ook weg !

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wij vieren vandaag het feest van de wapenstilstand.

Het zou niet vaderlandslievend zijn van mij om vandaag naar iemand te schieten.

Ik wil dus zeker geen stok in het kiekenkot gooien. Beschouw deze topic zonder meer als een gewone vaststelling

Is het toeval of realiteit dat het forum achteruitgaat? Een vraag over techniek krijgt amper enkele antwoorden.

Daarentegen topics over kousen, mutsen, schoenen, ondergoed warm en koud, mooi of lelijk, lekker ruiken of stinken halen 100 antwoorden.

Wordt dit forum een vrouwenkransje?

Lezen wij in het vervolg “eerst twee linkse steken en dan 3 rechts”?

Of

Ik doe sinds vorige week maar één snuifje zout op de patatjes

Salutjes!

Leve de wapenstilstand!

Voor de lezers van boven de Moerdijk

Zeveren betekent: wauwelen, fabuleren, bazelen, kletsen, onzin praten, raaskallen, malen, zaniken, zeuren, ijlen, zwammen, orakelen, fantaseren ……..en nog veel meer.

Oreren gebruik ik niet, is een vies woord.

Voor allemaal

Wetende dat ik vorig jaar rond deze tijd iets schreef heb ik het opnieuw opgezocht.

Ik wist toen niet wat te vertellen en begon met echte zever, in tegenstelling met sommigen die heel serieus willen overkomen maar dikke zever vertellen.

Wat ik zo mooi vind is dat sommigen, die het licht gezien hebben, opmerkten dat ik een zeveraar was. Deze aanmoedigingen bevestigden dat ik ‘goe bezig’ was.

Wat stel ik na één jaar en 15.000 keer gelezen vast?

Dat ik toen reeds over paranormale gaven beschikte.

Allé geef toe het niveau van ons forum is toch ooit beter geweest.

De poging van De Cock en Vledder gaf tijdelijk hoop, maar helaas.

Laat ons in de lange Damart onderbroek en skihandschoenen hopen op betere tijden.

René

Link naar reactie

Hoe zou het ondertussen met De Cock gesteld zijn. Op pensioen? brugpensioen? Of op non-actief gezet... Geschorst wegens te veel gezever?

Maar, zeg nu zelf René een Damart met skihandschoenen... hoort eerder op een Dax thuis dan op een vespa.

Maar nu met de winter voor de deur, volgende woensdag in de Aldi lange onderbroeken in Angora voor 15.99... Zeg nu zelf, alles wat edel is, verpakt in konijnenhaartjes en het is nog unisex ook. Ze hebben om het allemaal warmn te houden ook nog bijpassende sokjes voor 3.99, nu enkel nog iets om de handen warm te houden en we rijden in stijl...

Link naar reactie

Laat het ons aub bespaard blijven, René in een Damart en skihandschoenen!!! Ik heb nóg nachtmerries en hengsten van Reneé in nachtgewaad en ik kan nooit meer rustig even op de pot gaan zitten zonder dat ik dat verschrikkelijke beeld van René in actie terugzie! Dus, please don't!!!

En, ik dacht dat het Plato was, die ooit zei dat de moraal en de opvoeding van de kinderen in zijn tijd ooit veel beter waren. Ooit is een woord dat heel oud klinkt en nooit een correcte weergave van de huidige of toekomstige situatie en/of appreciatie over het verleden kan geven. 't Is allemaal zever, 't was ooit allemaal zever en het zal ooit allemaal zever zijn. Zever is van alle tijden, dus om maar meteen een hele hoek af te snijden, de enige conclusie die kan zijn is dat zever het verleden, heden en de toekomst bij elkaar houdt en er een bepaalde continuïteit aan geeft! De moraal van dit verhaal: Lang Leve de Zever!

En om het met de woorden te zeggen die René ons heeft gegeven; 't is droog in Grobbendonk en see y'all op de Raduno!

Groeten,

Peter.

PS: damn René, nooit gedacht dat ik hieraan zou meewerken! LOL! ;-)

Link naar reactie

Dries die zijn Vespa opvoerde zit aan de toog op een barkruk en zegt aan de baas “Geef mijn rekening en een tas straffe koffie, ik voel me een beetje zat’.

Toen de koffie op was kwam hij van de kruk maar viel languit op de grond.

Weer op de kruk bestelde hij nog een koffie en een portie bitterballen. Na een kwartiertje stond hij op maar viel weer op de grond.

Omdat hij niet veraf woont kroop hij op handen en voeten naar huis en klauterde in bed.

De volgende morgen was zijn vrouw vroeg opgestaan. Ze komt hem wakker maken en zegt “Dries je was nogal zat gisteravond”

“ Wat ik zat? Nee hoor!”

“Jawel” zegt zijn vrouw ”De cafébaas belde zo-even om te zeggen dat ge uw rolstoel vergeten bent

Enige gelijkenis met toestanden of dieren is louter toeval.

René

Link naar reactie

Verbeterde versie :

Dries die zijn Vespa opvoerde zit aan de toog op een barkruk, na een paar Duvels en zegt hij tegen de baas “Geef mijn rekening en een tas straffe koffie, ik voel me een beetje zat’.

Toen de koffie op was kwam hij van de kruk maar viel languit op de grond.

Weer op de kruk bestelde hij nog een koffie en een bordje bitterballen, maar de het was al laat en de keuken was gesloten. Na een kwartier stond hij recht maar viel weer op de grond.

Omdat hij niet veraf woont kroop hij op handen en voeten naar huis en klauterde in bed.

De volgende morgen was Margaux vroeg opgestaan. Ze komt hem wakker maken en zegt “Dries je was nogal zat gisteravond”

“ Wat ik zat? Nee hoor!”

“Jawel” zegt zijn vrouw ”De cafébaas belde zo-even om te zeggen dat ge uwe rolstoel vergeten bent

Enige gelijkenis met toestanden of dieren is ook louter toeval.

Link naar reactie

Dag Marc

Ik had er ook aan gedacht om Margeaux te vermelden maar als schuchtere en timide jongeling durfde ik niet goed.

Toch merk ik op dat na een lepel Tierentyn de schroom enigzins verdwijnt. Goe poer!

In uw verbetering krijg ik de indruk dat Dries ook nog naast de pot piest. Zou hij zo ver gaan in het opfokken?

René

Link naar reactie

mgent, dank u voor het welgemeende medeleven, maar de laatste tijd iets te druk gehad, ben momenteel aan het verleggen van werk en nog wat andere zaken aan het opstarten... ik ben er dus nog, voor sommigen een orgastisch plezier, voor anderen een demonische tragedie...aan de eersten, met plezier, aan de tweede, mijn welgemeende excuses.

Link naar reactie

Ordnung muss sein!

Het is vandaag The Day After.

Het was gister 12 november,en duidelijk merkbaar dat de wapenstilstand voorbij was.

Ik heb weer bijgeleerd, gewoon over de wet en regelementen beginnen is hier een oorlogs verklaring in regel. Bananenrepubliek?

Ik heb genoten gij ook?

Stanmans, toch heb ik een gezond besluit genomen dat ik nog moet verwoorden.

Ik heb niet veel tijd, ben bezig met een artikel voor 'Kerk en Leven'

Groeten van een oude zaag met een maagzweer.

René

Link naar reactie

Voorlopig nog Bananenkoninkrijk.

De huidige generatie poliziekers bestaat blijkbaar enkel nog uit puberale onvolwassenen die de essentie van hun taak compleet niet inzien en denken dat delicate onderhandelingen in 't publiek kunnen gebeuren zonder kleerscheuren. Zakken vullen, zakken vullen en het belang van volk en Staat kan de pot op.

Brengt de stoomboot ons een regering of eerder de Kerstman, of wordt het iets uit het mandje van de Paashaas?

Link naar reactie

Ach René, platitude nr 1, je kan maar doen wat je kan doen! Niet van wakker liggen, het is van alle tijden... Zolang je zelf weet dat je gedaan hebt wat je moest en kon doen heeft niemand je wat te verwijten, ook jijzelf niet. En das het belangrijkste. Velen zijn ziende blind en horende doof! Pech voor hen, ze krijgen nog een moeilijk leven...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
Ik heb weer bijgeleerd, gewoon over de wet en regelementen beginnen is hier een oorlogs verklaring in regel. Bananenrepubliek? Ik heb genoten gij ook?

Zoals ik ook in een andere topic vermeld :

In elke nieuwe topic kunnen onwetenden opdagen, een waarschuwing is dan wel weer op zijn plaats.

Voor velen zullen deze herhalingen als gezaag in de oren klinken echter als via deze op of aanmerkingen 1 onwetend iemand voor erger kan behoed worden is dit een meer dan terechte post in een topic. En kunnen we de poster enkel maar bedanken voor zijn moed en uithoudingsvermogen om telkens weer op te boksen tegen ...

Link naar reactie
Ik heb niet veel tijd, ben bezig met een artikel voor 'Kerk en Leven'

René

Nu snap ik waar dat conservatieve vaderlijke gedrag van u vandaan komt!

Zoals een pastoor staat te preken doe jij hier jouw ding, op zo'n ouderwetse oerconservatieve berispende manier, die oh zo typisch is voor kerkelijke mensen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...