Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Voorstellen nieuw lid


Cobus8

Aanbevolen berichten

Hallo! Even voorstellen, mijn naam is MarCO. Sinds een kleine 10 jaar weer aan het brommeren met vrienden, eerst met een Puch Maxi die ik ook had als 16 jarige puber. Compleet gerestaureerd, was heerlijk om te doen maar op lange tochten van ca 200km was het met mijn lengte niet te doen. In 2012 een vespa lx 4takt aangeschaft en daar ook van alles aan gedaan en een kleine 10000km mee gereden.  Rijdt geweldig,  langste rit 320km op 1 dag en miste alleen het schakelen.  3 jaar geleden mn motorrijbewijs gehaald met het idee om een sprint te kopen. Inmiddels waren deze mij te duur geworden en enkele maanden geleden actief gaan zoeken naar een p200e en  gevonden in Duitsland: van 1e eigenaar die er van zn 50e tot z'n 80e mee heeft gereden en dat ben ik ook van plan! Staat op kenteken, inmiddels 500km mee gereden, dit jaar 2 ritten met vrienden gepland naar Duitsland en Zeeland, volgend jaar naar de Alp days!20231129_130753.thumb.jpg.2020ef57c76d1514fd9b250bf381838a.jpg

  • Like 3
Link naar reactie

Propere scooter! Van 1995 dus?

Ik wist niet dat de PX200E GS een specifieke badge had, behalve dan die met de T5 frame.

Gaat die badge dan over die cylinder, standaard 12pk ipv 10pk cylinder?

Link naar reactie
7 minuten geleden, dave zei:

Ik wist niet dat de PX200E GS een specifieke badge had...

Enkel in Duitsland.

Funky zeldzaam kleurtje inderdaad! 

Link naar reactie

Bedankt! Volgens het Duitse boekje staat GS voor Grande Sport en heeft een VSE1 blok met 12pk. De kleur heet California green en ik heb deze nog niet eerder gezien!

Screenshot_20240301_142545_Gallery.jpg.e09d73dc86496105b21ffd90e43e6e2brotated.jpg

2 uren geleden, dave zei:

Propere scooter! Van 1995 dus?

Ik wist niet dat de PX200E GS een specifieke badge had, behalve dan die met de T5 frame.

Gaat die badge dan over die cylinder, standaard 12pk ipv 10pk cylinder?

Van 1993 om precies te zijn

 

Link naar reactie

Om nog precieser te zijn een PX 200 E GS (post 1983 Lusso/EFL frame).

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Mooie P, veel plezier ervan en wellicht tot ziens @ the alp days

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...