Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa px 200 2takt met 4 handversnellingen


Aanbevolen berichten

ik zoek een oudere motorscooter VESPA 2takt met 4 handversnellingen;

onlangs las ik dat de PX 200 2takt met 4 handversnellingen opnieuw werd uitgebracht in de jaren ca 2011;

is dit een zeer betrouwbaar type en is dit type voor een betaalbare prijs te koop op de tweedehandsmarkt ?

iemand eventueel betrouwbare tips ?

alvast bedankt !  Lambert Rooijmans

Link naar reactie

2003 was het laatste productiejaar voor 200cc. Goed onderhouden is een Px200 een onverwoestbare tank.

Link naar reactie

ik heb nostalgie naar die VESPA'S uit mijn jonge tijd ( zeer lang geleden) ; zoek zwaardere type 2takt (liefst onverwoestbare motor) met handversnellingen; dus de echte VESPA met metalen body....; ; de uitstoot zal dan wel niet OK zijn, zal mij een zorg zijn.....;  met 4 handversnellingen zoek ik; topsnelheid zou toch liefst ca 100 km/u zijn, om dan wel rustig te touren aan ca 75 km à 80 km / u; mag wel beetje werk aan zijn; motor en versnellingsbak en technisch rijgedeelte moet wel OK  zijn; ook liefst geen zeer hoge km stand;

ben nu 70 j  en ga nog enkele jaren genieten;  heb nog enkele motorscooters staan: HONDA PANTHEON FES 150 n2takt en NECO RETRO 125 cc 4 takt en een DERBI 125cc als nieuw; maar de drang naar een echte Vespa is sterk....

 

Link naar reactie
On 2/14/2024 at 9:41 PM, Lambert Rooijmans said:

ik heb nostalgie naar die VESPA'S uit mijn jonge tijd ( zeer lang geleden) ; zoek zwaardere type 2takt (liefst onverwoestbare motor) met handversnellingen; dus de echte VESPA met metalen body....; ; de uitstoot zal dan wel niet OK zijn, zal mij een zorg zijn....;  met 4 handversnellingen zoek ik; topsnelheid zou toch liefst ca 100 km/u zijn, om dan wel rustig te touren aan ca 75 km à 80 km / u; mag wel beetje werk aan zijn; motor en versnellingsbak en technisch rijgedeelte moet wel OK  zijn; ook liefst geen zeer hoge km stand;

ben nu 70 j  en ga nog enkele jaren genieten;  heb nog enkele motorscooters staan: HONDA PANTHEON FES 150 n2takt en NECO RETRO 125 cc 4 takt en een DERBI 125cc als nieuw; maar de drang naar een echte Vespa is sterk...

 

Dan moet je op zoek naar een PX200, er staan er een hoop online te koop. 

  • Like 1
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...