Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Iemand die last?


dave

Aanbevolen berichten

Je kan beter investeren in goeie slijper (chassisnummertransplantatie), denk ik dan.

Link naar reactie
3 uren geleden, jeansprint zei:

Mijn inziens niet te lassen... nieuw/ander frame is de boodschap!

ik weet natuurlijk niet hoe erg het met de mijne was gesteld... maar achtervering at er ook door...

  • Like 1
Link naar reactie

Alles is te repareren, het is alleen de vraag of het je de kosten waard is.

Vraag eens bij de Vespafabriek te Rijen die kunnen dit. (of bij Maskes)

Gaat je iig niet lukken voor appel en een ei, ik denk incl arbeid 3/400 euro?

(zonder lak of afwerking)

  • Haha 1
Link naar reactie

Eerst het (achter) frame even laten stralen zodat je weet wat er allemaal rot is en hoeveel plaat je moet vervangen.

Ook degene die gaat lassen is blij als je eerst even laat stralen, op schoon materiaal lassen is altijd beter.

En misschien blijkt na het stralen wel dat dit het enige slechte plekje is en is het zo geregeld of het frame moet bij het schroot.

In het laatste geval het frame nummer er ruim uitslijpen en behouden zodat je een frame zonder kenteken kunt kopen zonder in de problemen te raken.

Wel even nazien waar het frame dan vandaan komt hé , niet iets kopen wat van een bijzondere afkomst zou kunnen zijn.

  • Like 1
Link naar reactie

en als je toch lokaal laat lassen zonder de volledieg scooter te demonteren, niet vergeten de electrische bekabeling aan de kant te houden en de massa aan de batterij los te koppelen

  • Like 1
Link naar reactie
14 uren geleden, Speedracer zei:

en als je toch lokaal laat lassen zonder de volledieg scooter te demonteren, niet vergeten de electrische bekabeling aan de kant te houden en de massa aan de batterij los te koppelen

daar zit toch hooguit de bedrading van je achterlicht dat is toch maar voor wat je gepasseerd bent

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...