Peelke Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 (edited) Hey Piepels, Even schaamteloos reclame maken, voor wie het zou interesseren: de herdruk van mijn boekske "Van Peel tot Evenaar" is eindelijk opnieuw uitgegeven. Nu verkrijgbaar bij de boekenboer, bol.com of via mijn site. En ik hing er ineens een reprise theatertour aan in de socially distanzed theaterzalen (loopt nog tot december). Soms brengt da corona ook goei dingen mee; de geplande comedytour is daardoor vervangen door een reprise van deze reisvertelling/dia-avond. Zo kunde toch tenminste virtueel nog mee op reis dit jaar --> Meer info op http://www.michaelvanpeel.be Feels good to be back on the road again! Plke Edited September 22, 2020 by Peelke 6 Link to comment
Bever Posted September 22, 2020 Share Posted September 22, 2020 Heb je soortgelijke plannen met je reis naar de Noordkaap? Link to comment
JoinkeGTS Posted September 23, 2020 Share Posted September 23, 2020 Boek is onderweg. Ben benieuwd. 1 Link to comment
Bots Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Boek is besteld, bedankt. 1 Link to comment
JoinkeGTS Posted September 24, 2020 Share Posted September 24, 2020 Snelle levering... slecht weer dit weekend... 1 Link to comment
Peelke Posted September 24, 2020 Author Share Posted September 24, 2020 On 9/22/2020 at 8:22 PM, Bever said: Heb je soortgelijke plannen met je reis naar de Noordkaap? Dat wordt een iets andere opzet: een boek met foto's en verhalen van mensen die naar de Noordkaap reden met een "speciaal voertuig". Zit één maffe Litouw tussen die het op 40 uur deed met een Vespa GTS, verder nog 2 Tsjechen op een step, een Duitser met een corbillard, een kerel met de gerestaureerde oldtimer Mercedes van zijn overleden grootvader, etc... Dat gelardeerd met kleine eigen anecdotekes. Zal voor eind dit jaar zijn. 1 Link to comment
Bots Posted September 26, 2020 Share Posted September 26, 2020 Tof boek, juist uitgelezen. Veel herkenbare situaties in Spanje, Marokko en de sahara. Leest vlot! 1 Link to comment
Sprint81 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Ben mijn exemplaar ook gaan halen! 💪 Den aftrap van uwe theatertour in Edegem was ook leuk! 1 Link to comment
Recommended Posts