Jump to content
Vespaforum.be

Sprint81

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Sprint81

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa gt

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heb antwoord gehad. Zie even mijn andere topic bij "inschrijvingen".
  2. Hip hoi, eindelijk antwoord gehad van de verzekering. Volgens div nog nooit ingeschreven in Belgie zodus moet ik passeren langs de douane voor een vignet E705 en een bewijs van bouwjaar zien te verkrijgen . Nu, mijn vraag, ik heb dat ding ooit spreekwoordelijk gekregen bij een bak bier zodus heb geen aankoopbewijs of dergelijke. Is een bewijs van de politie ook goed? Gaat er toch om dat ge dat ding niet illegaal hebt verkregen, toch? Voor het bewijs van bouwjaar best scooterhelp.com raadplegen en doorsturen? Alvast bedankt.
  3. Merci manne voort advies. Had alles al doorgespeeld naar mijn verzekering, inclusief info van scooterhelp.com. Dat is doorgegeven naar de div maar de verzekering achtte de kansen klein in. Tzal dus afwachten worden... Mijn pollekes kriebelen al om dat ding te restaureren... 😁
  4. Origineel framenummer, laten checken op diefstal (dat was ok). Doch geen gva (toen nog niet verplicht in België) maar ook geen vorig inschrijvingsbewijs of gegevens van een vorige of andere eigenaar. Denk dat de kans enorm klein is dat ik die in België nog ingeschreven krijg. Naar Nederland inschrijven en dan terug naar België ben ik niet echt bekend mee.
  5. Heb thuis een vespa gt staan van 65' zonder de nodige papieren maar met een goed px 125 blok. Ben dus op zoek naar een px 125 (met papieren) met werk aan (van 2 slechte 1ne goede maken dus). Als iemand nog zoiets heeft liggen, let me know. Ps : een gt frame met papieren mag ook. 😉 Thanks.
  6. Idd straf. Volgens mij gewoon nen per totale overgezet op, denk ik, een ingevoerd kader zonder papieren en blijven doorrijden. Gepikt is ie niet, d'as al gechecked. Nu nog hopen dat het in orde komt met de juiste papieren. 😎
  7. Heb mailtje gestuurd naar de verzekering met alle gegevens van het frame . Geen gedacht of ie ooit in België is ingeschreven. Int slechtste geval is ie voor wisselstukken.
  8. Alvast bedankt voor de snelle reactie. Zal deze avond een paar foto's maken. Het origineel framenummer is vnl2t 25xxx. Is volgens mij ook niet mee geprutst. Plaatje opzij is vnx2t 44xxx. Motornummer staat op de draagarm en matched in bouwjaar met het plaatje. Op de originele geslagen nummer (1966) staat niets ingeschreven (die vinden ze zelfs niet terug) , op de nummer van het gereveteerde plaatje (px 125, 1982)staan de papieren en inschrijvingsbewijs op geregistreerd. Volgens politie geen enkel probleem. Tis dat dat me wakker houdt.. .
  9. Hoi iedereen, Ik ben Frank en ben sinds kort eigenaar van een Vespa 125 gt, bj 1966. Nu, bij nader onderzoek ben ik uitgekomen op 2 chassisnummers, de geslagen nummer in de kader en een plaatje, dat gereveteerd zit op de kader, naast de voeten. (Een plaats waar dat het eigenlijk niet hoort te zitten). Na wat opzoekwerk op scooterhelp.com ben ik erachter gekomen dat het frame een 1966, 125 gt is maar de motor en het gereveteerd plaatje aan de voeten komen van een px 125 van 1982...De papieren en inschrijving van de eigenaar stemmen hier ook met overeen. Ben dan mijn verhaal gaan
×
×
  • Create New...