Jump to content
Vespaforum.be

Peter.

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Peter. last won the day on September 27 2018

Peter. had the most liked content!

Community Reputation

43 Excellent

About Peter.

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    LX 50 4T 4v Verkocht
    PX 125 70°

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Antwerpen
  • Land
    België

Recent Profile Visitors

1,174 profile views
  1. Ik heb kort na mij post het toch door de tunnel er uit gekregen en daarna met een touwtje aan het kopje terug naar boven. Als ik om een of andere reden het spatbord nog eens moet vervangen zal ik het zeker op jouw manier eens proberen. De aansluiting van de leiding op de klauw leek me in eerste instantie te groot om door de sleuf van het spatbord te gaan en er stond geen andere manier beschreven in m'n Haynes. Ik heb vooraan ineens al een yss schokbreker geïnstalleerd, is daar buiten rijden en aanpassen een vuistregel om te starten met een basisafstelling? Bv X cm in of uitgeschroefd?
  2. Bij het vervangen van het voorste spatbord en vering moet de remleiding door de neus gehaald worden. Dit lukt me niet echt, tips and tricks welkom.
  3. Peter.

    Bagagerek lml

    Omdat er 2 draadjes over hetzelfde gaan en je in het andere hebt gereageerd. Hier staan je foto’s en reacties
  4. Deze zijn inderdaad naar Fireball gegaan. Mag slotje op.
  5. Een rugsteun is een wereld van verschil als de passagier last heeft van de rug. Zonder is goed voor korte ritten rond de kerktoren en als we een langere toer doen zet ik de rugsteun (foto) er altijd op. De vering van een px kan beter en zeket met 2 er op heb je niet veel over. Een yss setje lost dit al wat op.
  6. Niet geheel volledig maar gratis af te halen in Merksem. Wysiwyg.
  7. Peter.

    Koplampgrill

    Ik zoek nog een koplampgrill van Cupinni. Op sip nog steeds niet in voorraad en heb de rest van mijn bestelling mee in backorder staat.
  8. Ben er nog niet volledig uit of dat het de Bigbox of de road 2.0 wordt. Bij de road 2.0 sproeier gemiddeld +2 groter, eventueel mengbuis be3 en bougie BR8HS. De info van op dit forum en het www voor de Bigbox heb ik nog niet samen gepuzzeld of gebruik ik dezelfde setup?
  9. Als de nieuwe bougies aankomen en deze geen problemen geven dan ben ik zeker dat het effectief aan het ontbreken van de resistor ligt. Ik ben inderdaad ook niet onder de indruk van de vaste bougiekabel. Met de catalysator in de weg heb je inderdaad geen centimeters over. Dat zal wel beteren als ik er helemaal uit ben over wat ik met de uitlaat ga doen.
  10. Blijkbaar kunnen de cdi’s van de “moderne” px’en niet tegen niet ontstoorde bougies. Na het plaatsen van de ontstoorde waren de problemen voorbij
  11. Bj 2016 dus met de nieuwe ontsteking... Ik had bij SIP de B7HS gekocht na me al wat in te lezen in de topics rond de SIP road 2 en er niet bij stilgestaan dat ik een bougie met resistor nodig had, gewoon gecopypasted en besteld. Heb dus een B7HS, B8HS en een L82c op niet ontstoorde bougies op overschot . Ben je van regio Antwerpen noord kan je ze komen halen aangezien ik er toch niks mee ben. @cee als ik je tegenkom heb je een pintje tegoed!
  12. @cee straks de oude ongestoorde er terug in @pdvd dacht ik ook even aan met uw reisverhaal in gedachte maar heb laatst bij Q8 getankt en daarvoor bijna altijd bij Shell
  13. Na het uitkuisen van de luchtfilter en vervangen van de bougie (champion rl82c uit en NGK B7HS in) hapert de motor bij het optrekken en gasbijgeven. Stationair lijkt me er geen probleem, net zoals op het moment dat ik bv boven op een brug kom en de motor geen extra kracht moet geven. Luchtfilter al eens er uit gehaald en terug ingevezen, acceleratiesproeier er uit en schoongemaakt. Bougie nog niet terug gewisseld omdat de motor nog warm was en ik niet weet of dat het aangewezen is om een koude bougie in een warm blok te schroeven.
×
×
  • Create New...