Rossocorsa Geplaatst: 9 mei 2020 Delen Geplaatst: 9 mei 2020 Hallo! Ik ben Frederic, 29 jaar en Afkomstig uit Gent en eigenaar geworden van deze PX80! Staat al even stil en moet terug opgestart worden. Dus er is wel wat werk voor de boeg. Voor de rest een heel goed bewaard gebleven exemplaar. Stond een paar jaar terug op autoworld (70 jaar Vespa) De bedoeling is hem technisch in topstaat te brengen en veel ritjes te maken. Papieren zijn al aangevraagd bij de Douane (stond op duitse papieren) dus dat komt ook al goed. Tips of advies in welke vorm dan ook zijn zeker welkom! Groetjes Frederic 5 Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 9 mei 2020 Delen Geplaatst: 9 mei 2020 Welkom Frederic...een mooie rode PX ( die "Italianers " kunnen toch mooie dingen fabriceren )...waar je in de nabije toekomst, heel wat fijne ritten mee kan gaan rijden 3 Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 9 mei 2020 Delen Geplaatst: 9 mei 2020 Nog met de originele cilinder? DR heeft een leuke 135 en zelfs 177 met ingekorte cilinderschort voor PX80 Link naar reactie
Rossocorsa Geplaatst: 9 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2020 1 uur terug, Frederik9111 zei: Nog met de originele cilinder? DR heeft een leuke 135 en zelfs 177 met ingekorte cilinderschort voor PX80 Volgens ik denk wel. Maar moet hem eerst aandachtig bestuderen. Ik heb de tuningkitjes al gevonden op internet Makkelijk te installeren? Link naar reactie
pdvd Geplaatst: 10 mei 2020 Delen Geplaatst: 10 mei 2020 Zeer mooi exemplaar! Zou zelf 80 cc wat te weinig vinden om mee te touren maar zeker leuk! Link naar reactie
Daan Geplaatst: 10 mei 2020 Delen Geplaatst: 10 mei 2020 Lekker origineel laten, misschien een reservewiel. ;-) 2 Link naar reactie
Rossocorsa Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 21 uur geleden, Daan zei: Lekker origineel laten, misschien een reservewiel. ;-) Ja ben ik nog van plan! Link naar reactie
Frederik9111 Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Gho... een 80cc haalt met rugwind en berg af een weerzinwekkende top van 70km/u (mits wat geduld). 3 op 4 van wat er vandaag nog van rondrijdt heeft ondertussen een 135cc upgrade gekregen, vermoed ik. Mits aangepaste vertanding en goed uitlaatje kan je dan iets vlotter en veiliger mee met het huidige stads/gewestsverkeer. 1 Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 mei 2020 Delen Geplaatst: 11 mei 2020 19 minuten geleden, Frederik9111 zei: Gho... een 80cc haalt met rugwind en berg af een weerzinwekkende top van 70km/u (mits wat geduld). Vandaag toch. Groetjes, nero. Link naar reactie
Rossocorsa Geplaatst: 11 mei 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2020 Ik zou zeker wat meer vermogen willen. Eerst de techniek op orde brengen .Ben bij het zoeken naar info de tuningkits al tegengekomen Heeft er toevallig iemand een service manual of andere handleiding in pdf formaat? vind alleen iets van de PX125.. Link naar reactie
Lander-B Geplaatst: 3 juni 2022 Delen Geplaatst: 3 juni 2022 Ferme vespa! Vraagje hoe heb je het kunnen regelen ivm duitse papieren, ben ook van plan een px bij te kopen(voor madam), heb eentje gevonden in Nederland px80 met duitse papieren voor ik ga kijken wil ik toch eerst even weten hoe het in zijn werk gaat @Rossocorsa Link naar reactie
Rossocorsa Geplaatst: 3 juni 2022 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2022 Via een vignet 705 kan je dat makkelijk doen. Je gaat via Myminfin en vult alles in en dan gaat de rest via DIV. Na dat je het vignet 705 in handen hebt kan je makkelijk de papieren aanvragen, heb wel geduld want bij DIV werken ze niet zo graag 1 Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen