Ga naar inhoud
Vespaforum.be

racer is ready


jeansprint

Aanbevolen berichten

Die foto is van in Brussel, dat ging al redelijk, op de volgende foto gaat het nog wat dieper (als je vergroot zit de uitlaat net wel/niet tegen de grond)

Bruxelles2.jpg

Maar de mensen die in Frankrijk tijdens het treffen van 'Scooter club du nord 59' meegereden hebben op 't circuit weten dat ik met mijn scooter nog net dat ietsje verder ga. Is gewoon een kwestie van trainen, een vlak parcours helpt ook veel.

@ Josse: Tom heeft ze inderdaad niet alemaal op een rij, maar bochtjes nemen lukt nog net (en soms ook net niet!)

Ga dat binnen een aantal weken nog eens proberen in Lelystad, dat word dus weer lachen!

Link naar reactie

Maar ge moet ne keer goe kijken wie der weeral vooraan aan het rijden was met ne vbb en daar sprongen de vonken zeker en vast uit.

Link naar reactie

@ speedracer

'Ga dat binnen een aantal weken nog eens proberen in Lelystad'

je weet dat je die lederen 'race'overall mag gebruiken hé, denk dat hij jou perfect moet passen.

je laat maar iets weten

mvg

Luc

Link naar reactie

als het allemaal wat meevalt dat circuit racen dan zie ik dat wel zitten om dat meer te doen in de toekomst. Ben volop aant overwegen om mij een speciaal racemachien aan te schaffen (cutdown, zwaar opgefokte scoot, of gewoon een trashbak met al deze eigenschappen...) waar ik eens mee onderuit kan gaan. wil mijn nieuwe px ni verkloten... ;-)

Dus als er nog iemand zoiets heeft staan dat technisch in orde is, de rest kan me niet schelen, dan geef je me maar een seintje hé!

Link naar reactie
ALS ik er geraak dan is dat met een pinasco 225cc...

Dan zorg ik wel dat ik of in een andere klasse rij of aan de andere kant van het circuit :o)

@Erix: Dan zou ik voor de trashy scooter gaan. Persoonlijk vind ik full body leuker om te zien. Maar probeer het eerst eens een keer voorzichtig anders heb je straks een racemachien en blijkt het racen je niet te bevallen...

Link naar reactie

racen bevalt me zeker, dat doe ik geregeld op autostrade en als ik in de bergen ben (Italië, Frankrijk, Ardennen). Maar circuit heb ik nog niet gedaan... en een extra vespa is nooit een slechte zaak hé ;-)

Link naar reactie

Nu zaterdag is er een race-treffen in Duitsland. Niet al te ver. Marle of zo. Enkele Speedboys rijden daarheen.

dus 1/2 club reclame maken in Duitsland voor Tholen

andere helft Oostkamp

@Tom: daar in Lille sprongen de vonken van onder uwe scooter. Dat was het moment dat ik bij mezelf dacht : die is niet goed bij zijn hoofd.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

hey DJ, ik zat in la dolce france met gat in zwembad ipv op de cruzer. Met mijn machien alles in orde, vlamt beter en beter weer, nu een ideale tripper ;-) stilaan ah rondkijken om ev in de winter een tweede in orde te zetten, maar dan puur om te koersen. dinsdag ben ik er wsh bij op SV Voeren.

En inderdaad, vrijdag spelen we op Pukkelpop in Wablieftent om 22;35 met flipo, lekker afsluiten daar!! Obey the noise!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...