Ga naar inhoud
Vespaforum.be

racer is ready


jeansprint

Aanbevolen berichten

Kan mij alleen maar aansluiten bij wat vespapostino zegt. prachtig werk, goed doordacht en mooi design. Maar rijdt dat, en indien ja hoeveel km/u kun je er mee halen? Misschien toch rekening houden met het decreet van de brusselse regering ivm opstijgen en landen. proficiat!

Link naar reactie

hallo, altijd tof voor het nageslacht, voor en na fototjes:

VOOR, een afgebeulde GS200, waar al een beetje was aan gecut, gekocht voor de waarde van het blokje m.a.w. 200 eurokes

im0010835as.th.jpg

NA,

vespa0454pa.th.jpg

Link naar reactie

merci gasten voor de plezante reacties, het blokje gaat flink in de toeren door het lichte pk vliegwieltje, de pinasco uitlaat heeft een mooi geluid en klink als muziek in de horen, de prestaties zullen later getest worden, maar meer vermogen en een lichter koetswerk zou in principe moeten resulteren in een hogere topsnelheid dan een standaard 200PX, dus de 120 passeren is mijn inziens haalbaar, we zien wel, is bovendien niet zo belangrijk, hij is gebouwd deels voor de "look", janneman

Link naar reactie

Schitterend gedaan Jan! Je hebt zelfs de cc's niet verborgen gehouden! En op de achtergrond een andere mooie Vespa zie ik! Great work, Love it!!

Link naar reactie

Hé vespisten! Nogmaals mercikes voor de plezante reacties, dit doet een mens altijd deugd, zoals vespaleek al aanhaalde, eerstdaags moet ik al afscheid nemen van mijn creatie, ik zit nu eenmaal raar in elkaar en heb het project een paar weken geleden verkocht, toen nog in onderdelen, die al een paar jaar onder het stof zaten, nu ik hem zo samengebouwd zie doet het wel een beetje raar, maar er zitten nog plannen in mijn hoofd! Heb al een 2de hands px blokje in de rekken liggen, de uitdaging zou zijn om deze laatste eens in een smallframe te hangen, we zien wel, ik hou jullie op de hoogte! Groeten en tot ergens onderweg, jeansprint

Link naar reactie

allemaal heel schoon en zo gedaan, maar het lijkt mij precies alsof ge uw bochten naar rechts niet te diep gaat mogen pakken met die uitlaat, want veel grondspeling is er precies niet ...:-s

Link naar reactie

met zo'n machien MOET je de bochten invliegen, anders kan je net zo goed met een standaardje rijden. Iemand die zo'n machien heeft zal ongetwijfeld weten waar hij/zij mee bezig is anders begin je ook niet aan zo'n machien (cutdown).

en dat maakt het uiteindelijk alleen nog maar cooler als je de bocht ingaat en de vonken springen er vanachter uit!

Keep on racin' (zonder rally dan wel hé)

Link naar reactie
toen tom (speedracer) zijn inox uitlaat nog onder zijn px-cutdown had steken, toen schoten de vlammen er al uit, alleen al maar als ie koud startte...

moest je gezien hebben... (tovert spontaan glimlach op mijn gezicht)...

Op een of andere manier verbaasd me dat totaal niet bij Tom... :o)

Link naar reactie

ah gewoon wat durven hé... Verstand op nul en racen maar. We hebben in Turijn een spannend ritje in de bergen gedaan (up- en downhillen). Ik krijg binnenkort de filmkes en dan zal ik ze hier wel eens posten. spectaculair om te zien!!! We hadden 2 digitale camera's vastgetaped op de lichten van 2 vespa's en dan maar racen met 4. Fantastische beelden om schrik van te krijgen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...