Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GS 150


sikke

Aanbevolen berichten

Heb een gs 150 van 1960 gevonden bij 1e eigenaar, de lak is nog origineel en in redelijk tot goede staat .op het eerste zicht is er geen roest Wel een gat in de batterijbak. de motor zit nog los . De eigenaar zou er graag 1000€ voor krijgen .De GS bevindt zich al 20 jaar in een droge verwarmde kelder. Wat vinden jullie van deze vraagprijs?

Bericht bewerkt (19.04.2005 | 20:18)

Link naar reactie

beste, in een restauratie kun je enorm ver gaan en het kan je hoop geld kosten als je alles moet laten doen enz... , mijn ervaring leert dat je al gauw 2000 euro kwijt bent aan een degelijke restauratie, wat ik je echter aanraad is: behou zijn "oiginele" charme en zet hem enkel mechanisch tip-top inorde! dit bespaard je een hoop geld! vergeet wel niet dat een 150GS niet de meest eenvoudige scooter is om rijdend tehouden, het is wel de mooiste, zonder twijfel! succes, jan

Link naar reactie

Volledig akkoord met Jean. Zeker kopen en technisch opkalefateren. Wil je hem toch in het nief zetten, kan je dat later altijd nog doen maar persoonlijk vind ik de charme van een goed onderhouden eerste lak onweerstaanbaar.

heel veel plezier ermee!

(miljaar, snoepprijsje trouwens!)

Link naar reactie

Let vooral op dat 'm volledig is, luchtfilter & carbhuis, schakelaars.

GS'en opmaken kost een factor 1.5-2 meer dan een frequent model.

Let ook op chassisnr, een VS1 is zeldzamer dan een VS5.

Papieren? Heb de laatste tijd niet meer geprobeerd maar schijnt moeilijker te worden om eraan te geraken.

Veel plezier met de aankoop. Laat maar wat weten als je 'm hebt.

Michele

Link naar reactie

Koop em en wissel em dan met de mijne, moet gerestaureerd worden, en is al volledig gedemonteerd, ik bespaar je veel werk, en dan neem ik die originele van je handen. Eigenlijk zou ik je moeten vragen geld toe te steken voor de uren die ik er al ingestoken heb om hem te demonteren, maar ik wil dat eventueel nog over het hoofd zien... ;-)

Link naar reactie

Wat een reactie, blijkbaar is een GS150 zeldzaam . Deze heeft nog zijn originele papieren en nummerplaat van 20 jaar geleden . Nu moet ik iets bekennen, ik ben nl meer op zoek naar een betrouwbaardere vespa (resenter) Meer een sprint of een primavera in goede conditie met papieren.Al sluit ik deze aankoop nog niet volledig uit.

Groeten

Link naar reactie
  • 4 jaren later...

toch het bewijs dat ik eerst de search gebruik hé ;-)

kga toch gene nieuwe topic openen voor 1 klein (stom) vraagske ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...