Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Catawiki


mr160

Aanbevolen berichten

Ik ben geen kenner of iemand met een geoefend oog voor "curry's" of Aziatische "restauraties", maar bij het zien van de laatste catawiki advertenties op marktplaats komt de sterke geur van specerijen door je scherm heen!

Link naar reactie

Ja had marktplaats al een mailtje gestuurd, dat het irritant is.  Onprofessioneel m.i., maar goed, Ebay zal er al wel een hoop aan verdienen. Sinds marktplaats is overgenomen door Ebay betaal je tegenwoordig voor heel veel advertenties en moet je tegenwoordig voor verlenging ook al betalen... Zonde :(.

 

Link naar reactie

Ik heb de zogenoemde "Expert" bij Catawiki ook gemaild, maar ook dat hielp niet - ze vinden zelf dat ze wel goed bezig zijn.

Sinds er bij Catawiki een paar investeringsrondes zijn geweest, zullen ze daar ook wel wat moeten verdienen :) Jammer want ik vind 't normaal gesproken wel een sympathiek bedrijf.

Link naar reactie

Okee, tja... Ik heb de mail nog eens opgezocht. en nogmaals verzonden. Kijken wat ze erop te zeggen hebben. 

 

http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-oldtimers/a1046200075-kreidler-florett-k-54-1962-catawiki.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

 

Deze als voorbeeld gebruikt! Wel een mooie motor overigens!

Link naar reactie

Ik heb antwoord gekregen van Marktplaats:

 

Vervelend om te vernemen dat u hinder ondervindt van advertenties die worden aangeboden in het buitenland. 




Marktplaats is een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden gebracht. Zowel particulieren als bedrijven mogen gebruik maken van dit platform. Dit is toegestaan, zolang advertenties volgens de voorwaarden worden geplaatst. 


Daarnaast raad ik u aan om zoeken op afstand te gebruiken. Om op afstand te zoeken dient u een postcode in te vullen in het vak naast 'Alle afstanden...'. Na het invullen van de postcode kiest u een afstand, bijvoorbeeld <10 km. Vervolgens klikt u op 'Zoek' en worden alle advertenties binnen een straal van 10 kilometer van de geselecteerde postcode weergegeven die voldoen aan uw zoekopdracht.


De afstand die wordt weergegeven in de advertentielijst als u zoekt op postcode is de afstand hemelsbreed gemeten. Dit betekent dat deze afstand afwijkt van de afstand die u moet afleggen over de weg. Wij adviseren een routeplanner te raadplegen wanneer u de te rijden afstand wilt weten.


Mocht u advertenties tegenkomen die niet conform de voorwaarden geplaatst zijn, kunt u deze melden via ons Meldsysteem. Met behulp van de knop 'Meld aan Marktplaats' kunt u ons op de hoogte brengen van een advertentie. Met uw melding kunt u een reden voor de verwijdering van de advertentie aangeven. Wij bekijken vervolgens de betreffende advertentie en nemen waar mogelijk gepaste actie.


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettig weekend toe. 



Met vriendelijke groet, 



Esther



Helpdesk medewerker 

www.marktplaats.nl 
Link naar reactie
51 minuten geleden, Daan zei:

Ik heb antwoord gekregen van Marktplaats:

 


Vervelend om te vernemen dat u hinder ondervindt van advertenties die worden aangeboden in het buitenland. 




Marktplaats is een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden gebracht. Zowel particulieren als bedrijven mogen gebruik maken van dit platform. Dit is toegestaan, zolang advertenties volgens de voorwaarden worden geplaatst. 


Daarnaast raad ik u aan om zoeken op afstand te gebruiken. Om op afstand te zoeken dient u een postcode in te vullen in het vak naast 'Alle afstanden...'. Na het invullen van de postcode kiest u een afstand, bijvoorbeeld <10 km. Vervolgens klikt u op 'Zoek' en worden alle advertenties binnen een straal van 10 kilometer van de geselecteerde postcode weergegeven die voldoen aan uw zoekopdracht.


De afstand die wordt weergegeven in de advertentielijst als u zoekt op postcode is de afstand hemelsbreed gemeten. Dit betekent dat deze afstand afwijkt van de afstand die u moet afleggen over de weg. Wij adviseren een routeplanner te raadplegen wanneer u de te rijden afstand wilt weten.


Mocht u advertenties tegenkomen die niet conform de voorwaarden geplaatst zijn, kunt u deze melden via ons Meldsysteem. Met behulp van de knop 'Meld aan Marktplaats' kunt u ons op de hoogte brengen van een advertentie. Met uw melding kunt u een reden voor de verwijdering van de advertentie aangeven. Wij bekijken vervolgens de betreffende advertentie en nemen waar mogelijk gepaste actie.


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u een prettig weekend toe. 



Met vriendelijke groet, 



Esther



Helpdesk medewerker 

www.marktplaats.nl 

Kortom, zij denken er anders over en er zou wel genoeg geld aan verdient worden.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...