Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Fake !!


Cult

Aanbevolen berichten

da wel, dus kan nooit 2000 kosten..+ nrplaten van de auto's...Engelse...

 

dus als er iemand ne mail stuurt, zal het antwoord wel zijn " schrijf geld over, scooter staat in Engeland, van zodra geld op mijn rekening, ik stuur scooter op, en blabla bla bla... " 

Link naar reactie

heb geboden 1450 euro , stuurt meteen terug ok , nu adres nog doorsturen en gaan kijken he , maar begon al over Engeland te praten , hahahahaha 

Link naar reactie

en plots is het  Duitsland   :)

 

Beste

 
Dank u voor uw antwoord
 
Sorry is voor mijn vertraging, vanwege mijn werk.
Op dit moment ben ik met mijn werk in Duitsland
Ik blijf hier voor 2 jaar om te helpen mijn bedrijf aan een project.
 
De moto is met mij, ik gebruikte hier.
Is in perfecte staat.
 
Dus als u geïnteresseerd bent antwoord mij, zodat ik kan uitleggen aan u hoe we dit kunnen doen.
 
Mvg
Jolien Janssens 
 

 

 
 
eens zien wat hij zal voorstellen , zullen we eens een spelletje spelen met deze kerel  !!!!!!!!!!
Link naar reactie

Doe het maar, ken al de volgende stappen. Voor de geen die het nog niet weten dan .Geef haar iedere keer een nieuwe code als het eerste code niet klopte . Kijk eerst ook op west union Hoe een code kan uitzien om geloofwaardig overkomen

Link naar reactie

tis niet alleen met verkoop, ze proberen het ook met aankoop. Mijn px stond op 2de hands, hetzelfde vehaal.  Hij werkte op een booreiland en had problemen met de shipping company. Hij moest 550€ betalen voor het transport en wou dat ik dit voorschoot en dan zou hij het bedrag bij mijn verkoopsbedrag bijstorten. toevallig ook via wetern union.

lepe kerels

 

Link naar reactie

Lepe kerels ?

Het is vrij eenvoudig "boter bij de vis" zowel bij een verkoop als bij een aankoop ...indien niet handjes af enfin zo denk ik erover .Ik heb ook al zo een mannen over de vloer gehad bij de verkoop van een 2de hands wagen ...ze spraken ook engels.

Who do you  call sir ?

Ik antwoord ... "the police" ...die vertrokken als een pijl op een boog :D

Link naar reactie

Beste Raphael,

 
Ik zal regelen de levering met Shipping International.
Zij zal de levering rechtstreeks aan uw adres.
 
Ik betaal de verzendkosten.
 
Ik geef je 2 dagen om te inspecteren de moto met de mogelijkheid om terug te keren het terug na inspectie.
 
Als u akkoord gaat, stuur me uw naam, adres van de levering en telefoon nummer .
 
Ik zal wachten op uw antwoord
 
Bedankt
Jolien Janssens
 
 
grappig he
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...