Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Neco Scooters


DoPy

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Een kameraad zou graag een vespa 125cc kopen maar hij zit met een budgetair probleem.

Ik had al aangeraden om een 2dehands LML te zoeken maar zelfs dat is binnen zijn budget moeilijk te vinden.

 

Nu komt hij af met de vraag of Neco een goed alternatief zou zijn.

Eerlijk gezegd dacht ik vrij snel "Brol uit China" maar dat is misschien wel wat kort door de bocht want heb nog nooit 1 van dichtbij gezien.

Zijn er onder jullie die hier meer ervaring mee hebben? Een goed alternatief of toch nog wat wachten tot er meer budget is?

 

Het budget staat op 1500€ dus alle voorstellen zijn welkom.

 

Alvast bedankt

 

Greetz

Link naar reactie

Brol uit China is niet kort door de bocht... Neco is eigenlijk Belgisch maar het blijft brol uit China.

Een collega van mij had er eentje, en nu niet meer, rara hoe komt dat.

Laat hem maar wat zoeken naar een LML of oudere PX die zijn nog steeds 100 keer beter.

kijk hier, koopje?

http://www.kapaza.be/nl/motos/vespa-125-93884206.htm

grtzzz

Link naar reactie

Sja... als je op een Vespaforum vraagt naar Neco... :-)

Anderzijds, als er een Neco forum zou zijn zullen ze daar over Vespa ook niet veel anders zeggen dan dat het te duur is voor wat het is. Alles heeft zijn doelgroep.

 

Ik rij ondertussen 6000km zonder probleem (één keer een bobijn vervangen) met een px200 uit 1990 die ik 1400 euro heb betaald. 

Gewoon even goed uitkijken. Voor 1500 euro moet je een degelijke px kunnen vinden. Leg je er gewoon bij naar dat hij iets minder blinkt dan één van 3000 euro.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...