Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sc Primavera Organiseert Zijn 27Ste Paasmaandagrit - 6 April


Joene

Aanbevolen berichten

Het had een grijze start, maar als we al de wespjes op de markt in Tienen starten lieten de eerste fijne zonnestralen zich zien. Bij aankomst bij het clubhuis van SC Primavera scheen de zon op z'n mooist van vandaag.

Bedankt aan de organisatoren van deze rit!

Hier wat sfeerbeelden : https://plus.google.com/photos/117808308245526231729/album/6134655068522434225?gpinv=AMIXal9GQMgVCwmt3KFD-Ahk38wpxRFu6IjbBlcOZyep4tO9f2bULmndHU1XeVzDBlfwmoOB_CJTSUD1M0wKoy7vXJupH3dVtZnxPuwKS_hwpYYcsJUTX4A&cfem=1&sview=7&authkey=CMnw_6K4o4ft7gE

Kinnie

Link naar reactie

Het was idd een blij weerzien met vele "oude" bekenden.

 

Het weer was droog, de rit super en de hotdogs heerlijk.

 

Bedankt mannen van Primavera!

 

Groetjes, nero.

oud oud :D

 

spreekt voor u eigen he 

 

hahaha 

Link naar reactie

Leuke rit met heel veel paarden  :)

Tja, iedereen heeft recht op zijn eigen vrijetijdsbeleving en dan hadden we geluk op een gegeven moment dat de wielerwedstrijd nog niet gestart was ;-)

Link naar reactie

Ge zou beter uwen mailbox eens opkuisen, kan u geen bericht sturen! :)

 

Groetjes, nero.

zet me het even op mail

 

scooterservice@outlook.com  krijg die mailbox hier ni gefixt 

Link naar reactie

Zalige rit...ook voor misses (eerste echte rit) en ze heeft dat geweldig gedaan!

Den afsluiter kon ook tellen.. gelukkig alleen maar in bed gevallen en tetju, just op tijd...enfin net te laat..

Btw : sjieke mensen, die van Primavera...

Zeg maar tegen uw missen dat ze het idd. Geweldig heeft gedaan. En zeker met zo een mooie oldie!

Voor mij was het ook m'n eerste rit, ik heb een tijdje achter jullie gehangen :-) heb van het uitzicht genoten van de billetjes. Van de vespa hé, en allez ja eerlijk is eerlijk ook van die van de misses. Maar dan begon de overheerlijke 2takt reuk toch wat te fel te ruiken en ben ik maar voorbij gestoken.

Kinnie

Link naar reactie

Mijn Gopro heeft niets gefilmd  :angry:

't zal wel aan mij gelegen hebben 

het zou nochtans mooi beeldmateriaal opgeleverd hebben, vooral van Hatefreak zijn misses ;-)

Link naar reactie

Her ging toch geen vod voor uw lens? :D

 

Groetjes, nero.

Nee geen vod Pieter, als die gepro aan zijne nek hing dan was het zijn tong die ervoor hing :-)

Groetjes,Kinnie

Link naar reactie

Mijn Gopro heeft niets gefilmd  :angry:

't zal wel aan mij gelegen hebben 

het zou nochtans mooi beeldmateriaal opgeleverd hebben, vooral van Hatefreak zijn misses ;-)

  

 

Miljaarde Joene, en ze was zo fier dat ze'm direct gekickt kreeg

Maja van hare blik op da moment voelde ik de kick tot in mijn

klote

Link naar reactie

Zeg maar tegen uw missen dat ze het idd. Geweldig heeft gedaan. En zeker met zo een mooie oldie!

Voor mij was het ook m'n eerste rit, ik heb een tijdje achter jullie gehangen :-) heb van het uitzicht genoten van de billetjes. Van de vespa hé, en allez ja eerlijk is eerlijk ook van die van de misses. Maar dan begon de overheerlijke 2takt reuk toch wat te fel te ruiken en ben ik maar voorbij gestoken.

Kinnie

Dan had jij een gele helm en vest?

Thanx voor de vespa billetjes, de rest zeg je haar zelf maar eens

Link naar reactie

Dan had jij een gele helm en vest?

Thanx voor de vespa billetjes, de rest zeg je haar zelf maar eens

Yep, het fluo manneke. Allez mijne naam is gemaakt en de bal ligt voor de open goal... Wie schiet de bal in de goal?

Da van die billetjes zal dan wel me ne rode kop worden zenne :) da steekt wat af bij da flou hé

Groetjes, Kinnie

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...