Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scomadi Verdeler België


helmet1

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Hahahaha...zo las ik ook...komt nooit meer los

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Vroeger begonnen op nen ET4 en nadien ne GTS250i, nu rij ik met nen Bonneville.

 

Maar ik ben daarstraks gaan kijken bij United Scooters  naar zo'n Scomadi...serieus ferm machien...

Nog even wachten op de 125 en de 300, maar volgens mij wordt mijne volgende ne Scomadi...

 

t'is niks voor puristen, maar dat zijn die moderne vespa's ook niet...

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Over skyteam gesproken, heeft er hier iemand toevallig al ervaring met dat merk, inzonderheid met hun skyteam ace??

Ik heb al vanalles gelezen over skyteam, waarbij vooral de erbarmelijke kwaliteit van de componenten ter sprake komt. Klopt dit?

Link naar reactie

Mijn zoon heeft 2 jaar met zo'n ace 50cc gereden...slechts 1 x problemen gehad met een breuk in de kabelboom,verder reed dat altijd.

Echt superkwaliteit is dat niet,roest nogal vlug,vooral de velgen.

van garantie hebben ze nog niet veel gehoord,1 keer dus problemen gehad maar moest eerst de kosten betalen,en de dealer ging dat dan bij Queengarden terugvragen,nooit meer iets van gehoord..

Wij hadden trouwens de Ace waarmee ze op't salon stonden direct gekocht,dat was nu ook ni onze beste zet...daar waren ze de sleutels van kwijt dus konden we al direct ander sloten steken.

Link naar reactie

Ik heb gehoord dat die niet zou gehomologeerd geraken en er dus niet zou komen ( altans niet hier)

Ook maar van horen zeggen hé,dus dat is NIET zeker...

Link naar reactie

Ik heb gehoord dat die niet zou gehomologeerd geraken en er dus niet zou komen ( altans niet hier)

Ook maar van horen zeggen hé,dus dat is NIET zeker...

Volgens wat dat ik heb gehoord is dat het niets met de homolegatie zou te maken hebben maar dat ze gewoon geen motor vinden om er onder te hangen.

De Scomadi's die hier niet gehomologeerd graken  zijn zo  van de eerste reeks maar die zijn echt niet te vergelijken met deze scomadi's.

Ik heb al eens ergens op een Engelse site gelezen dat het zelfs geen 300 zou worden (omdat ze ngeen motor daar voor hebben)maar misschien een 200(vind dat nu wel niet meer terug)

Link naar reactie

Ik dacht dat ze al getest hadden met de 300 die onder die vespa's steken ? Dat ze die dan ook mogen gebruiken vond ik eigenlijk wel straf...

Link naar reactie

Ik ben nu ook niet voor al dat nieuwe vespa-geweld maar ne echt slimme zet zou dat nu toch niet zijn om om die motoren te laten gebruiken door Scomadi om in Lambretta's te steken.

Lambretta's die er dan ook nog is ,in mijn ogen altans ,10 keer beter uitzien dan de nieuwe vespa modellen.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

de Scomadi 125cc heeft een clone van de GY6 motor gekregen, nl. GY6-1P52QMI-125cc

Ik ben ook al een tijdje bezig met projecten waar ik een andere motor wil inhangen en via via ben ik hier op gekomen,,,deze motoren zijn blijkbaar wel betrouwbaar en reserve onderdelen kosten een habbekrats,,,en mocht je nog wat extra zoekwerk doen ga je zien dat ze daar nog fraaie aanbouwonderdelen voor maken,, vooral in USA,,,,,trefwoord is Honda Ruckus,,,;))),,,,enjoy

 

http://www.brinkmotoren.nl/Motorblok_gy6/

 

CHEERS

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Op de EICMA in Milaan 2015 zijn 2 vloeistofgekoelde motoren Scomadi 125 en 200 cc voorgesteld, met een Rotax-krachtbron. De luchtgekoelde 125 motor is ook nog verkrijgbaar.

 

En geheel nieuw is de productie van een Scomadi 250 cc, met 4 kleppen en 6 versnellingen...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...