Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scooter Benefiet Rit Voor Driesje


visser

Aanbevolen berichten

Scooter benefiet rit voor Driesje 24 augustus 13 uur

te Heers , Nieuwe Steenweg

 

Samenkomst tussen 12  en 13 uur en met samenwerking van Lambrettaclub België.

Elke scooterist geeft een bijdrage naar keuze .De politiebegeleiding is bevestigd . We rijden langs kleine wegen naar Zepperen waar een feesttent staat en daar kunnen we iets drinken en hapjes eten voor het goede doel .

In juni 2012 werd er bij Driesje leukemie vastgesteld. De dokters gaven hem 10 percent kans op overleven , maar hij haalde het na een zware chemokuur en stamceldonatie .

In april van dit jaar sloeg het noodlot opnieuw toe . Driesje bengelde tussen leven en dood na een zware bloedvergiftiging en werd in allerijl overgebracht naar het Gasthuisberg te Leuven , het begin van een nieuwe strijd waarbij zijn 2 onderbenen , een stuk van zijn duim en een wijsvinger moest laten amputeren .

 

Bron http://benefietsinttruiden.be/

 

Dus voor Driesje en zijn ouders te steunen geef ik deze benefiet rit .

 

Organisator is niet verantwoordelijk voor ongevallen en diefstal .

Link naar reactie

Helaas veel te weinig reactie op dit evenement voor het goede doel georganiseerd door een scooterist in hart en nieren. Misschien omdat het probleem te dicht bij huis is en niet van StuBru is ofwa? :angry:

zelfde bij vespa for specials, als het geen media-event is, is de gemiddelde vespist maar matig warm te krijgen blijkbaar.

24/08 heb ik jammer genoeg al andere plannen

Link naar reactie

Goh man.. dit breekt werkelijk mn hart.. véél sterkte aan da ventekke en zn ouders :(

ik moet helaas werken en inderdaad nog veel mensen op vakantie en al erg véél benefiet organisaties de laatste tijd.

Hoe jammer dat ook moge klinken maar ik vrees dat dit wel de oorzaak kan zijn voor weinig succes.

Sterkte nog ns aan deze mensen en dat sterke ventje...dat al zo heeft moeten afzien..

Link naar reactie

Redelijk wat leden van SC Primavera zijn nog met vakantie of hadden al andere plannen voor dit bericht verscheen. 

We zullen echter met de grootst mogelijke delegatie komen voor steun aan Driesje.

Link naar reactie

Ik heb alles gedaan wat ik maar kan doen voor zoveel belangstelling te krijgen voor deze scooter benefiet rit .
Het Belang van Limburg , Weekkrant ,TVL , Facebook ,Vespaforum , e-mails verstuurd en zelfs nog een fax .
Nu is het aan jullie!!!
Tot zondag !!!

Link naar reactie

jij zegt dat er 3 scooteristen ergens anders naartoe gaan...

 

Welke 3 dan?

 

Veel pret in Winterslag??? Ik denk dat je toch iemand anders voorhebt...

Winterslag ga ik niet naartoe...  

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...