Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scooter Benefiet Rit Voor Driesje


visser

Aanbevolen berichten

Cult,wie dat zijn kan je op de forums nagaan en niet jij gaat naar winterslag, iedereen gaat waar hij wil maar wat me tegen de borst stoot is het feit dat ze alle drie hun afkeer tonen en smalend doen tegen benefietritten die ze beweren schering en in slag te vormen ondanks er bij mijn weten alleen deze voor driesje is.Wat hebben gewone ritten tot doel,alleen voor de fun of eens op hunne vespa kruipen. Groetjes olympium

Link naar reactie

Wel laat ons het zo zeggen. De vespa is nog altijd gemaakt al vervoersmiddel en wat de persoon die hem bezit daar met doet wat maakt het uit. ik gebruik hem voor het rijplezier, net zoals vele hier waarschijnlijk.
Dat jij van mening bent dat "gewone" ritten geen doel hebben geeft aan dat jij duidelijik nog geen "gewone" ritten hebt meegereden. De "gewone" ritten hebben dikwijls een thema en dit kan best interessant zijn. Geloof me vrij.
VCK heeft de super interessante en bijvoorbeeld de populaire Scherpenheuvel rit, Wij als AVV hebben ook best informatieve en interessante ritten te bieden... Iedere club heeft zo wel zijn interessante "gewone" ritten.

Dat jij niet kan verkroppen dat andere liever andere ritten rijden, moet je je datum maar ergens in de winter zetten. Dan heb je hoogstwaarschijnlijk de exclusiviteit van een datum. Momenteel zover ik weet zijn er voor morgen 3 ritten gepland. Waaronder een "gewone" rit van mijn club. wij zijn blij met een opkomst van vespisten die zomaar graag rondrijden in groep. Ja, we hebben een naam voor deze rit, doet dat ertoe? Neen, het is de naam vd club die volk trekt. denk ik dan toch?

Deze scooterbenefiet is niet de eerste en zal ook niet de laatste zijn. Er is altijd wel ergens een goed doel dat hulp nodig heeft. Vele onder ons staan er dan ook voor open maar soms rijd ne mens al eens graag rond zijn eigen kerktoren ipv een benefiet. Moet je hem dat kwalijk nemen? neen toch?

ik hoop uit het diepste van men hart dat je veel geld inzamelt en dat er wat volk op afkomt. Net zoals ik dat hoop voor al de andere clubs die morgen een rit doen. Dat de opkomst groot mag zijn en je vooral plezier hebt met het rijden!



mvg Lars

Link naar reactie

Lars, ik en een vriend rijden meer dan 100 km. Misschien in de regen maar heb er meer voldoening van dan er een rond de kerktoren (als t regend blijven ze thuis ) maar open en bloot voor gans het forum zeggen dat op een benefietrit niemand op af komt en geen volk trektis een spijtige zaak maar er aanhangen erg voor dat manneke zonder beentjes en vingers. Dat ze dan liever zwijgen en zich niet interessant willen maken op dit forum. Groetjes olympium

Link naar reactie

Hallo,een rit naar een zeer grote bomvolle tent met optredens van bekende artisten met een behoorlijk aantal vespisten,een vijftigtal  die een zekere bijdrage zullen geleverd hebben voor de zorgen van Driesje die vrolijk in zijn rolstoeltje rondgereden werd door zijn vader en entoesiast op een vespa aan alle knopjes draaide. Apropo, ik sleepte de trofee van de beste vespa in de wacht. Groetjes olympium

Link naar reactie

Dendermonde , Geel , Antwerpen , Herne , Edingen , Leuven , zijn maar voorbeelden vanwaar de scooteristen kwamen naar deze benefiet . Ik had er een 60 tal verwacht , maar het waren er 40 .Maar als ik zie wat deze benefiet opbracht ...

Met 100 euro van Lambretta club belgie begon ik en de som werd

                                                                      

 

                 852 euro

Enkel mensen hebben mijn rekening nummer nog gevraagd , dan zullen er mischien nog wat euros bijkomen .

Ik wil dan ook iedereen bedanken die zich inzette voor deze benefiet rit .

 

Respect !

 

Groetjes Dirk

                                             

  •  
Link naar reactie

 

Dendermonde , Geel , Antwerpen , Herne , Edingen , Leuven , zijn maar voorbeelden vanwaar de scooteristen kwamen naar deze benefiet . Ik had er een 60 tal verwacht , maar het waren er 40 .Maar als ik zie wat deze benefiet opbracht ...

Met 100 euro van Lambretta club belgie begon ik en de som werd

                                                                      

 

                 852 euro

Enkel mensen hebben mijn rekening nummer nog gevraagd , dan zullen er mischien nog wat euros bijkomen .

Ik wil dan ook iedereen bedanken die zich inzette voor deze benefiet rit .

 

Respect !

 

Groetjes Dirk

                                             

  •  

 

Link naar reactie

                          Respect!                                      852 euro heeft deze benefiet opgebracht , wie een bijdrage deed mag fier zijn !!!  Bedankt aan iedereen die zich inzette voor deze benefiet !

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...