Ga naar inhoud
Vespaforum.be

10 Mei: Polder Run 2014


Glock

Aanbevolen berichten

OP Zaterdag 10 mei 2014 is der weer de legendarische, memorabele, historische, hilarische,

 POLDER RUN 2014

 

Date: Check ! (sat 10/05/2014)

Route: DESTINATION Unknown

 

Be there,

De Rambo's zullen ook weer van de partij zijn.

 

Alvast ene om in jullie agenda te zetten.

 

Dax & René

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik kan hier voor de moment nog weinig over vertellen,maar het is toch de bedoeling dat we vanuit het Antwerpse vertrekken,,,zoals de zaken nu lopen, ga ik ervan uit dat we eind Januarie het scenario naar buiten kunnen brengen.

CHEERS

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Bon,,we zijn ( eindelijk) vertrokken,,de QR code op de flyer is enkel een "folieke",,ook al werkt het ;)),,onze FB page zal uitermate belangrijk zijn om deze ride out te doen slagen .

 

https://www.facebook.com/events/655542551170054/

 

Wij hopen dat iedereen zich laat gaan,,enige vereiste is nen smartphone ( wij vermoeden dat er toch ene per groep hierover beschikt),,,anyway in de loop van volgende week zullen wij proberen een filmpje te plaatsen,om de bedoeling nog eens extra te verklaren.

 

Deze ride out kan dus enkel nog door jullie naar nen next level gebracht worden,bij wijze van jullie postings gedurende deze ganse ride out,,( t'is misschien een risico dat we nemen om interactive te gaan en om de hele meute in groepen te splitsen en hunne plan te laten trekken,,,maar langs den andere kant,,mensen die thuis blijven om  welke reden dan ook...kunnen nu alles meevolgen),,,,t'is dus nen testcase en we zullen wel zien hoe dit verloopt.

 

Ik ga ervan uit dat er nog vragen zullen volgen,,deze zullen zowel hier als op de FB page beantwoord worden.

 

CHEERS

Link naar reactie

He Daxx, heb in de Aldi nen smartfoon gekocht voor 99,9€. En heb je QR code al kunnen in scannen. Weer iets bij om mee te spelen in mijn oude dagen. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen se de Polderrun met de Smartfoon en QR codes. :rolleyes:

Link naar reactie

Tja, ik heb een smartphone (ne goeikopen) ik heb data (van den baas) maar...

Ik ben nie in een club, groep of vriendschapverbond, sukkel die ik ben.

Wa nau?

Grtzzz

Geen probleem,, je hebt één uur om te socializen en de meeste scooteristen die ik ken,, hebben een hart van goud,, je geraakt zeker in een groep,,, anders kan je nog altijd mee met ons,, want wij vertrekken als laatste ;)

CHEERS

Link naar reactie

@Sintesistef,

 

ge kunt klappen... Check, 

 

ge hebt een intelligent draagbaar en draadloos verbindingstoestelleke... check,

 

ge kunt ermee overweg = NOG beter :rolleyes:  = dubbel check

 

ge vindt de weg naar de startplaats, ... check

 

ge hebt geen excuus meer om ni te komen, ... check :D

 

+ ik ken daar misschien, als het meevalt en hij is er, één iemand... dus eigenlijk moet je je van niks iets aantrekken en gewoon doen. Heb nog al toerkens gereden waar ik eigenlijk niemand kende en ik leef ook nog B)

Mvg, Fico Luciano

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Das wel topper :-). Goe gelachen met die filmpkes.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...