DAXX Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Onder het mom van ,,,,,,,tiens laten we eens nen nieuwe topic starten,,,et voila,,,,,, SUPERTURISMO!! CHEERS Link naar reactie
TinTin3 Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 En wat wil je aanvangen met dit topic? Link naar reactie
fico luciano Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 ik ga op reis, enn n n... .. ik neem de vespa mee????? Mvg, Luciano Link naar reactie
nero Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Mogen de oldies weer ni mee doen, 't was te peinzen... Groetjes, nero. Link naar reactie
Vespa Club Kempen Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 350 Beverly blok, 14 inchers, 230mm discs & ABS, leds all around... SOLD ! Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Mogen de oldies weer ni mee doen, 't was te peinzen... Groetjes, nero. Zekers mogen die meedoen,,,das meer animo ),,,,,,,,anyway,den topic is nen OMEGA SAMBA ASSIST,,,en ge moet 'em er alleen maar in koppen ,,,,ik vermoed dat de meeste nu toch al iets moeten gelezen hebben daaromtrent. CHEERS Link naar reactie
willempie Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Hallo .SUPERTURISMO ?? kan niet volgen grtj Willem Link naar reactie
nero Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ne nieuve plekker om op uwe GTS te plakke? Groetjes, nero. Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 @ nero,,,,,ik ga u nog nen toffe dude beginnen vinden CHEERS Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik heb die vraag gesteld aan een Italiaans inginieur van Piaggio. Dit was zijn antwoord: Son tutte cazzate, non ci sta, giarda un beverly 350 e poi parametrizza . è un pseudogiornalista che spara grosse palle per avere traffico sul sito e vendere pubblicità Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 4 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Alléé bon,,,t'is omdat mijn Italiaans zo goed is,maar soit...komt overeen met uit onze zak lullen,maar soit,,,,,dit is waar ik de mosterd haal...en als ge goed en alles leest is diene papierwinkel voor Europa al in orde,,evenals demo-modellen voor op de komende show,,maar dat zal uwe Italiaanse Ingenieur wss ni zelf ondertekend hebben...anyway in November zullen we het zeker weten. http://modernvespa.com/forum/topic120953?highlight=superturismo CHEERS Link naar reactie
Marc T Geplaatst: 4 oktober 2013 Delen Geplaatst: 4 oktober 2013 Ik heb die vraag gesteld aan een Italiaans inginieur van Piaggio. Dit was zijn antwoord: Son tutte cazzate, non ci sta, giarda un beverly 350 e poi parametrizza . è un pseudogiornalista che spara grosse palle per avere traffico sul sito e vendere pubblicità Google traslate versie is: "Ze zijn allemaal onzin, er is, Giardia een beverly 350 en vervolgens geparametreerd. is een pseudogiornalista die grote ballen schiet om verkeer op de site te krijgen en te verkopen reclame. plots is dat minder eu prozaïsch ...lol Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Ik ben benieuwd, maar eerst zien, dan geloven Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Het komt erop neer dat de schrijver veel aandacht wil trekken. De 350cc van de Beverly past niet onder een GTS. Dat heb ik vorig jaar al mogen horen op de rondleiding in het fabriek. Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus we zullen nog even wachten en kijken wat er zich aanbied op de motorshow. Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Het zou mij niet verbazen, dat ze mits wat aanpassingen, een 350 in een Vespa gaan hangen. de 300 was en is een ongelooflijke succesformule. Ze willen natuurlijk het ijzer smeden, terwijl het nog heet is. en met nog krachtigere en snellere motoren op de proppen komen. Dat is tegenwoordig de trend. alsmaar sneller en krachtiger, want er zijn genoeg nieuwsgezinde kopers, die de krachtigste Vespa ooit willen hebben. Tot ze wat later. een 400 op de markt gooien. Link naar reactie
willempie Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Onlangs met een beverly 350cc gereden ;totaal geen confort door het trilen van de eencylinder 350 cc .Als hij warm staat iets beter en ook bij hogere snelheden . grtj Willem Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Euhmmm,,,efkes tussenin...er is hier voor de moment geen sprake van nen zwaardere motor dan nen 297cc...de quasar motor zoals we hem nu kennen zit aan zijn limieten,,( van horen zeggen dat het al veel moeite heeft gekost om naar nen 300 te gaan,,iets ivm het gewicht van de bobijn),,,,,,dus het gaat de logica zelve zijn dat ze de powerbandbreedte gaan aanpassen via den ECU. Het chassis van nen GTS zoals we hem nu kennen,,zit ook zo goed als aan zijn limieten...misschien juist daarom dat ze zijn vermogen willen inperken bij het vertrekken,,,toch tot 60km/h,,,om hem daarna volledig te laten gaan )),,,,,,,misschien dat ze nog wat extra puntlassen of verstevigingen aanbrengen ????,,who knows. Van 14"" wielen,,,tja da zou toch ni bangelijk zijn zekers,,,da gaat nog een groot vraagteken zijn volgens mij,,,nen GTS staat al hoog van de grond,zeker als ge er op zit en ik ben al niet echt nen kleine. LED verlichting,,,ja waarom niet ). Anyway toch vol verwachtingen voor de toekomst,,,nog efkes geduld ) CHEERS Link naar reactie
les Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Ik denk dat ze een bodyshell update gaan doen a-la 946 zoals ze bij de LX versies gedaan hebben. Ik weet niet wanneer of of ze het met zekerheid gaan doen maar mijn logica zegt van wel. Als ze dit zouden doen kunnen ze miss wel proberen het frame en het subframe aan te passen voor de 350 ? :-) Link naar reactie
marcdax Geplaatst: 6 oktober 2013 Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Vooral die prijs lijkt me wel een dooddoener om ze verkocht te krijgen. Standaard zou die dan 6000-6300euro gaan kosten , als je dan nog de super of de super sport modellen ook hebt reken je er nog maar eens een 800euro bij , kom je over de 7000euro. Voor die prijs koop je al iets veel beter Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 6 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2013 Maar nog altijd goedkoper dan de 946. ) CHEERS Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 ik vrees een beetje voor heel dit verhaal. België is een van de weinige markten waar de GTS goed draait omdat die hier als vrijetijdsvoertuig wordt gekocht. In Italië zie je ze bijlange zo veel niet rijden. Als transportmiddel is een vespa prijs/kwaliteit nu eenmaal niet intressant. Liefhebbers in Italië rijden in het weekend met oldtimers. Voor een kleine markt zoveel R&D-kosten doen denk ik jiet dat men zal doen Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Alléé Geert,swanst na ni hé...zo precies of nen GTS wordt enkel in Belgie en Italie verkocht,,,,,,,,,er zijn nog andere landen ook hé ) CHEERS Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 benelux was de enige markt met goede verkoopcijfers afgelopen 2 jaar Link naar reactie
DAXX Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ik ga er niet over strijden want kheb geen cijfers,,,maar als je dit mondiaal bekijkt ( zie verschillende fora en op meetings),,,, kan je toch van een succes spreken,my2cents,,, Trouwens over diene R&D...als ge niet innoveert,gaat ge achteruit,,,da zou toch algemeen bekend moeten zijn!!!,,,,ze hebben zelfs nen nieuwe motor in diene 946 gestoken,,,,,en euhmmm voor de moment heb ik die alleen nog maar in de showroom zien staan,,,succes of ni!! CHEERS Link naar reactie
marcdax Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Ja daar moet ik Geertvespa in volgen , voor woon-werk heb je echt wel goedkopere en betere scooters. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.