Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Superturismo


DAXX

Aanbevolen berichten

Mogen de oldies weer ni mee doen, 't was te peinzen... :)

 

Groetjes, nero.

Zekers mogen die meedoen,,,das meer animo ;)),,,,,,,,anyway,den topic is nen OMEGA SAMBA ASSIST,,,en ge moet 'em er alleen maar in koppen ;),,,,ik vermoed dat de meeste nu toch al iets moeten gelezen hebben daaromtrent.

CHEERS

Link naar reactie

Alléé bon,,,t'is omdat mijn Italiaans zo goed is,maar soit...komt overeen met uit onze zak lullen,maar soit,,,,,dit is waar ik de mosterd haal...en als ge goed en alles leest is diene papierwinkel voor Europa al in orde,,evenals demo-modellen voor op de  komende show,,maar dat zal uwe Italiaanse Ingenieur wss ni zelf ondertekend hebben...anyway in November zullen we het zeker weten.

 

 

 

http://modernvespa.com/forum/topic120953?highlight=superturismo

 

CHEERS

Link naar reactie

Ik heb die vraag gesteld aan een Italiaans inginieur van Piaggio. Dit was zijn antwoord:

 

Son tutte cazzate, non ci sta, giarda un beverly 350 e poi parametrizza .

è un pseudogiornalista che spara grosse palle per avere traffico sul sito e vendere pubblicità

 

Google traslate versie is:

 

"Ze zijn allemaal onzin, er is, Giardia een beverly 350 en vervolgens geparametreerd.

is een pseudogiornalista die grote ballen schiet om verkeer op de site te krijgen en te verkopen reclame.

 

plots is dat minder eu prozaïsch ...lol

Link naar reactie

Het komt erop neer dat de schrijver veel aandacht wil trekken. De 350cc van de Beverly past niet onder een GTS. Dat heb ik vorig jaar al mogen horen op de rondleiding in het fabriek.

Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus we zullen nog even wachten en kijken wat er zich aanbied op de motorshow.

Link naar reactie

Het zou mij niet verbazen, dat ze mits wat aanpassingen, een 350 in een Vespa gaan hangen. de 300 was en is een ongelooflijke succesformule.

 

Ze willen natuurlijk het ijzer smeden, terwijl het nog heet is. en met nog krachtigere en snellere motoren op de proppen komen.

 

Dat is tegenwoordig de trend. alsmaar sneller en krachtiger, want er zijn genoeg nieuwsgezinde kopers, die de krachtigste Vespa ooit willen hebben.

 

Tot ze wat later. een 400 op de markt gooien. :rolleyes:

Link naar reactie

Euhmmm,,,efkes tussenin...er is hier voor de moment geen sprake van nen zwaardere motor dan nen 297cc...de quasar motor zoals we hem nu kennen zit aan zijn limieten,,( van horen zeggen dat het al veel moeite heeft gekost om naar nen 300 te gaan,,iets ivm het gewicht van de bobijn),,,,,,dus het gaat de logica zelve zijn dat ze de powerbandbreedte gaan aanpassen via den ECU.

Het chassis van nen GTS zoals we hem nu kennen,,zit ook zo goed als aan zijn limieten...misschien juist daarom dat ze zijn vermogen willen inperken bij het vertrekken,,,toch tot 60km/h,,,om hem daarna volledig te laten gaan ;))),,,,,,,misschien dat ze nog wat extra puntlassen of verstevigingen aanbrengen ????,,who knows.

Van 14"" wielen,,,tja da zou toch ni bangelijk zijn zekers,,,da gaat nog een groot vraagteken zijn volgens mij,,,nen GTS staat al hoog van de grond,zeker als ge er op zit en ik ben al niet echt nen kleine.

LED verlichting,,,ja waarom niet ;)).

Anyway toch vol verwachtingen voor de toekomst,,,nog efkes geduld ;))

CHEERS

Link naar reactie

Ik denk dat ze een bodyshell update gaan doen a-la 946 zoals ze bij de LX versies gedaan hebben.

Ik weet niet wanneer of of ze het met zekerheid gaan doen maar mijn logica zegt van wel.

Als ze dit zouden doen kunnen ze miss wel proberen het frame en het subframe aan te passen voor de 350 ? :-)

Link naar reactie

Vooral die prijs lijkt me wel een dooddoener om ze verkocht te krijgen.

Standaard zou die dan 6000-6300euro gaan kosten :wacko:  , als je dan nog de super of de super sport modellen ook hebt reken je er nog maar eens een 800euro bij , kom je over de 7000euro.

Voor die prijs koop je al iets veel beter

Link naar reactie

ik vrees een beetje voor heel dit verhaal. België is een van de weinige markten waar de GTS goed draait omdat die hier als vrijetijdsvoertuig wordt gekocht. In Italië zie je ze bijlange zo veel niet rijden. Als transportmiddel is een vespa prijs/kwaliteit nu eenmaal niet intressant.

Liefhebbers in Italië rijden in het weekend met oldtimers.

Voor een kleine markt zoveel R&D-kosten doen denk ik jiet dat men zal doen

Link naar reactie

Ik ga er niet over strijden want kheb geen cijfers,,,maar als je dit mondiaal bekijkt ( zie verschillende fora en op meetings),,,, kan je toch van een succes spreken,my2cents,,,

Trouwens over diene R&D...als ge niet innoveert,gaat ge achteruit,,,da zou toch algemeen bekend moeten zijn!!!,,,,ze hebben zelfs nen nieuwe motor in diene 946 gestoken,,,,,en euhmmm voor de moment heb ik die alleen nog maar in de showroom zien staan,,,succes of ni!!

CHEERS

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...