Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe speeltuin!


nero

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij af waarom ik deze pics niet meer kan zien op mijne mac ???

 

http://www.vespaforum.be/index.php?/topic/23693-mijn-beestje/

 

wss mis ik weer een of andere update,maar soit,,,just nu ik die zijn achterrem beter wou bekijken,miljaar ;))

 

CHEERS

 

Alle foto's van voor de verhuis die in bijlage waren zouden nu terug moeten werken...

 

Topic staat nu hier: http://www.vespaforum.be/index.php?/topic/23693-mijn-beestje/

Link naar reactie

Zijn er nog forumleden die "heftige afkickverschijnselen" vertonen en in therapie moeten gaan omdat ze maar niet, aan deze "grondige renovatie" van de 'nieuwe speeltuin, kunnen wennen ?... :rolleyes:  

Een toereke gaan doen helpt

Link naar reactie

Mooi geworden hoor, even wennen,(maar dat is met alles zo)...

Bedankt,

Groet, AJ en Kaar

Link naar reactie

ik heb een vraagje.

 

bij het maken van een post, durf ik nogal eens een schrijffout maken ... enfin, meestal staat het vol :P

als ik het merk voor ik post kan ik het aan passen

maar als ik het nadien zie, kan ik het wel aanpassen als het net gepost is, (via edit)

maar niet als het al een tijdje geleden is.

 

doe ik iets fout of is dit de bedoeling?

Link naar reactie

Ik moet toch wel toegeven dat ik minder topics echt volg in vergelijking met vroeger. 't is allemaal mooier en bevat meer functies maar 't is toch zoeken en wennen en -naar mijn mening- iets minder overzichtelijk. Zo rap rap even kijken en updaten deed ik vroeger snel tussendoor terwijl ik nu wat meer tijd moet nemen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Klinkt niet zo "kinky",,,maar ik heb nog altijd diene EDIT button niet gevonden,,,,,dus ik moet alles dubbel checken en er nog eens over nadrinken wanneer ik iets post en hoe meer ik er over nadrink hoe meer zever en saus,dus drink er nog meer over na met als gevolg ik nog maar weinig zinnigs te vertellen heb,dus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,waar zit die edit knop ;)))

 

CHEERS

 

Ja lap 'kheb 'em just gevonden,,goe bezig Daxke ;))

Link naar reactie

Klinkt niet zo "kinky",,,maar ik heb nog altijd diene EDIT button niet gevonden,,,,,dus ik moet alles dubbel checken en er nog eens over nadrinken wanneer ik iets post en hoe meer ik er over nadrink hoe meer zever en saus,dus drink er nog meer over na met als gevolg ik nog maar weinig zinnigs te vertellen heb,dus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,waar zit die edit knop ;)))

 

CHEERS

 

Ja lap 'kheb 'em just gevonden,,goe bezig Daxke ;))

 

en kun je het nu ook nog aan passen?

Link naar reactie

. . . ..op de "oude versie kon je, je reply, blijven aanpassen. nu verdwijnt de edit-functie na een tijdje, waardoor aanpassingen of verbeteringen niet meer mogelijk zijn.

 

Alleen als je een reply hebt gepost en je wil nog iets veranderen kan dat wel. maar hoeveel tijd je krijgt weet ik ook niet.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...