Bloempje Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 Help !!! Ik heb enkele maanden geleden een Vespa gekocht dacht ik. Bouwjaar 1969 , schoon ding en rijd prima maar nu blijkt dat het geen echte Vespa is . Na lang zoeken is het een GNAL , heeft iemand hier info over Ik ga hem trouwens verkopen omdat hij veel te zwaar is voor mij Dus alle info is welkom . Link naar reactie
nero Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 GNAL kan ik niet, maar waarschijnlijk heb je je een Indische scooter laten aansmeren. Zoek eens op Bajaj en op Curry, een wereld zal open gaan... Als je een verkoopsovereenkomst hebt afgesloten waarin staat dat het een vespa is kan je de verkoop nog ongedaan maken volgens mij, zeker als je hem nog maar héél recent in je hebt. Groetjes, nero. Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 Gujarat Narmada Auto Ltd. (GNAL): In 1986 Girnar Scooters became a subsidiary of fertilizir company 'Gujarat Narmada Valley Fertilizers Co. Ltd.' (GNFC). Its name was changed to Gujarat Narmada Auto Ltd.(GNAL) and a new factory ground was set up at Valia, Bharuch district. The 600 workers of Girnar Scooters were shifted to the new location and thus saved from unemployment. The 28000 sq/m factory was built in Valia in 144 days, and finalised on the first of May 1986. By 1987 GNAL manufactured 30,301 scooters. Around 1987, GNAL signed an agreement with Yeu Tyan Machinery Manufactering Co, Taiwan for acquiring new technology for a 150 cc engine. A prototype for a threewheeler designed by the R and D department has been assembled and the design thereof has been sent for registration. GNAL closed shop in 1992-1993. Zou dus nog wel eens kunnen ook Link naar reactie
krikke71 Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 ...en we leren dus dagelijks bij! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 die kom je hier niet veel tegen... wat moet je er nog voor hebben? Link naar reactie
Bloempje Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2013 Bedankt voor alle hulp , nu kan ik gaan zoeken naar die curry .. @ fajes had graag mijn geld ervan terug gehad maar ik vrees dat ik hem teveel betaald heb Link naar reactie
nero Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 Curry's zelf mijd je beter als de pest, info inwinnen niet... En geloof niet elke verkoper. Er zitten gladde jongens tussen, zeker als ze merken dat je er nog weinig van weet. Groetjes, nero. Link naar reactie
Bloempje Geplaatst: 2 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2013 Ok bedankt maar hij rijd echt prima , geen roest aan en start direct , Ik denk dat ik er deze zomer nog even ga op rondsnorren Nogmaals bedankt voor de info Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 als je er je geld niet voor terugkrijgt en hij is voor de rest in orde en rijdt goed, zou ik de vespa badge eraf doen en gewoon knallen met de gnal... je krijgt toch nooit terug wat je ervoor betaald hebt en het kan best een betrouwbare scooter zijn. Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 2 mei 2013 Delen Geplaatst: 2 mei 2013 Welkom Bloempje op het forum en met je GNAL. ga je hem verkopen omdat hij te zwaar is ??? . je moet hem toch niet "opheffen" als je er mee rijd. ):)) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 ik zou hem ook bijhouden. ander zadel, Vespa badge eraf, eventueel ergens een GNAL badge scoren,.. en rijden maar! je geld krijg je er NOOIT meer voor terug als je de volle pot voor een oldtimer Vespa voor hebt betaald. Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 Ik zou hem houden . En veel mee rijden . En naar vwd gaan en daar verkopen )) Link naar reactie
Julo Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 GNAL begot, nog nooit van gehoord Link naar reactie
GATES Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 IS een mooie scooter en als hij dan nog betrouwbaar is ... zie ik het probleem ni echt eigenlijk. Veel "gnal"plezier Link naar reactie
dave Geplaatst: 3 mei 2013 Delen Geplaatst: 3 mei 2013 op zich geen slechte scooters. er zitten nog een paar mensen met een gnal op het forum, genoeg om een club te beginnen in het verleden al eens over gepost geweest: http://www.vespaforum.be/nl/forum/topic/19587 Link naar reactie
fajes Geplaatst: 22 mei 2013 Delen Geplaatst: 22 mei 2013 en toch staat hij te koop als een Vespa, niet zo netjes natuurlijk... http://nl.kapaza.be/antwerpen/oldtimer-vespa-74066509.htm Link naar reactie
dave Geplaatst: 23 mei 2013 Delen Geplaatst: 23 mei 2013 De meeste gnals in nederland rijden nog rond in originele kleur, vermits ze in de jaren negentig gemaakt werden. Deze vind ik minder. Veel piaggio logos + italiaanse driekleur = ietwat foute boel. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.