Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Geen echte Vespa maar een gnal ????


Bloempje

Aanbevolen berichten

Help !!! Ik heb enkele maanden geleden een Vespa gekocht dacht ik.

Bouwjaar 1969 , schoon ding en rijd prima maar nu blijkt dat het geen echte Vespa is .

Na lang zoeken is het een GNAL , heeft iemand hier info over

Ik ga hem trouwens verkopen omdat hij veel te zwaar is voor mij

Dus alle info is welkom .

post-12610-13769190482218.jpg

Link naar reactie

GNAL kan ik niet, maar waarschijnlijk heb je je een Indische scooter laten aansmeren. Zoek eens op Bajaj en op Curry, een wereld zal open gaan... :)

Als je een verkoopsovereenkomst hebt afgesloten waarin staat dat het een vespa is kan je de verkoop nog ongedaan maken volgens mij, zeker als je hem nog maar héél recent in je hebt.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Gujarat Narmada Auto Ltd. (GNAL): In 1986 Girnar Scooters became a subsidiary of fertilizir company 'Gujarat Narmada Valley Fertilizers Co. Ltd.' (GNFC). Its name was changed to Gujarat Narmada Auto Ltd.(GNAL) and a new factory ground was set up at Valia, Bharuch district. The 600 workers of Girnar Scooters were shifted to the new location and thus saved from unemployment. The 28000 sq/m factory was built in Valia in 144 days, and finalised on the first of May 1986. By 1987 GNAL manufactured 30,301 scooters. Around 1987, GNAL signed an agreement with Yeu Tyan Machinery Manufactering Co, Taiwan for acquiring new technology for a 150 cc engine. A prototype for a threewheeler designed by the R and D department has been assembled and the design thereof has been sent for registration. GNAL closed shop in 1992-1993.

3595099300_225e897f5f.jpg

Zou dus nog wel eens kunnen ook :)

Link naar reactie

als je er je geld niet voor terugkrijgt en hij is voor de rest in orde en rijdt goed, zou ik de vespa badge eraf doen en gewoon knallen met de gnal... je krijgt toch nooit terug wat je ervoor betaald hebt en het kan best een betrouwbare scooter zijn.

Link naar reactie

ik zou hem ook bijhouden.

ander zadel, Vespa badge eraf, eventueel ergens een GNAL badge scoren,.. en rijden maar! je geld krijg je er NOOIT meer voor terug als je de volle pot voor een oldtimer Vespa voor hebt betaald.

Link naar reactie

op zich geen slechte scooters. er zitten nog een paar mensen met een gnal op het forum, genoeg om een club te beginnen :)

in het verleden al eens over gepost geweest: http://www.vespaforum.be/nl/forum/topic/19587

 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

De meeste gnals in nederland rijden nog rond in originele kleur, vermits ze in de jaren negentig gemaakt werden.

Deze vind ik minder. Veel piaggio logos + italiaanse driekleur = ietwat foute boel.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...