Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bart de Pauw op een vespa


knifeman

Aanbevolen berichten

ik ben alvast benieuwd...

http://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1574852/2013/02/06/Bart-De-Pauw-doorkruist-Europa-op-motor-in-nieuwe-fictiereeks.dhtml

media_xll_5534908.jpg

In zijn nieuwe humoristische fictiereeks doorkruist Bart De Pauw samen met Ben Segers en Jonas Van Geel Europa op een Vespa. De VRT heeft bevestigd dat De Pauws productiehuis Koeken Troef! een nieuw programma voor Eén maakt, maar wil niets kwijt over de inhoud.

De Pauw was trouwens samen met Ben Segers te zien in 'Quiz me quick'. Segers en Jonas Van Geel maken deel uit van de vaste ploeg van het VTM-programma 'Tegen de sterren op' en speelden samen in de VTM-reeks 'De zonen van Van As'. Volgens de krant De Standaard is het nog te vroeg om te zeggen wanneer de nieuwe fictiereeks op het scherm te zien zal zijn.

Link naar reactie

je was me juist voor... :-)

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20130205_00458999

Bart De Pauw werkt na ‘Quiz me quick' aan nieuwe fictiereeks voor Eén. Hij speelt er zelf in mee, samen met Ben Segers en Jonas Van Geel.

De VRT bevestigt dat Bart De Pauw met zijn productiehuis Koeken Troef! een nieuw programma voor Eén gaat maken. Het wordt een humoristische fictiereeks waarin Bart De Pauw (44) zelf meespeelt. In de reeks trekt Bart op een Vespa-scooter door Europa met acteurs Ben Segers (38) en Jonas Van Geel (28). Drie mannen die op een motor Europa doorkruisen: dat doet uiteraard denken aan De bende van Wim , het reisprogramma op Canvas van Wim Opbrouck met Jean Blaute en Michiel Hendryckx. De VRT wil over de inhoud van het nieuwe programma niets kwijt, maar het zou eerder aan Het geslacht De Pauw doen denken dan aan De bende van Wim . Mogelijk zoekt Bart De Pauw opnieuw de grens op tussen fictie en realiteit.

Het programma bevindt zich nog een vroeg stadium, het is nog te vroeg om te zeggen wanneer het wordt uitgezonden. Met Ben Segers en Jonas Van Geel vormt Bart De Pauw alvast een gouden trio. De Pauw was samen met Ben Segers te zien in Quiz me quick , de fictiereeks die samen met Barts quiz Twee tot de zesde macht zijn succesvolle doorstart bij Eén betekende. In Quiz me quick maakten De Pauw en Segers deel uit van dezelfde quizploeg. Ben Segers en Jonas Van Geel kennen elkaar ook goed: ze maken deel uit van de vaste ploeg van het VTM-programma Tegen de sterren op en speelden samen in de VTM-reeks De zonen van Van As . Alle drie maken ze kans op een Vlaamse Televisiester: Bart De Pauw voor Quiz me quick als beste drama, Ben Segers als beste acteur voor Quiz me quick en Wat als? en Jonas Van Geel samen met Ben Segers voor Tegen de sterren op als beste humorprogramma.

Link naar reactie

Als het uitkomt op tv zullen zoals in het verleden mensen zijn die het super slecht vinden en zeker niet gaan kijken . Maar als er over gepraat word kunnen ze dat ook :) . Dus roep maar niet te hard .( Bart blijft wel een j... . )

Link naar reactie
Er zullen best wat mensen 'caren' wat Bart de Pauw doet, en een idioot zou ik hem niet direkt noemen...

I second that. Vind zijn werk zeker niet slecht en naar wat ik over hem heb gelezen in interviews met hem, is hij ook nee normale sympathieke gast.

Ik denk wel dat het weer een hoop mensen richting vespa zal brengen, tenzij hij constant in panne valt natuurlijk :-)

Groeten

Steven

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...