Geertie Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 ik ontving vandaag de nummerplaat voor mijn Vespa uit het jaar 58 met metalen carrosserie.Daar ik geen gaten wil boren zoek in manier om die plaat te bevestigen? Wie heeft suggestie? Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 TEC7, super glue, chewing gum,... Groetjes, nero. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 magneet, of up uw helm plakken vanachter Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Pritt nie vergeten! Groetjes, nero. Link naar reactie
fajes Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 gewoon booooooooooooooooooooooooooooren!!!! Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Ga wel eersteen nummerplaathouder halen bij uw dealer of in een motoshop (meestal gratis als je er de reclame bij neemt) en maak deze vast op het stalen chasis. Daarop de nummerplaat dan bevestigen. Dus niet de nummerplaat rechtstreeks op het frame bevestigen! Edit: op uwen profielfoto staat de vespa toch mét nummerplaat afgebeeld? Groetjes, nero. Link naar reactie
Geertie Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Was nrplaat van vorige eigenaar. Tec 7 lijkt mij niet aangewezen als ik die plaat ooit nog wil terug sturen. Ik krijg ze zonder lakschade nooit meer van de Vespa af. Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 De vorige eigenaar had zijn nummerplaat toch ook vastgemaakt hoop ik... Met TEC7 gaat ge uw nummerplaat nie moeten terugsturen, dat zullen diegenen die ze onderweg vinden wel voor u doen. Groetjes, nero. Link naar reactie
Vespaciao Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Sicaflex (soort rubber-siliconen :word keihard),op achterspatbord smeren , nummerplaathouder tegendrukken en laten drogen ; kentekenplaat op de plaathouder bevestigen en kees is klaar . Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 of hang een mudflap en hang ze daaraan, of aan je bagagedrager, of gelijk de moto's doen... Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Dubbel klevende nadentape.( voor rubbere daken ) Maar eerst pimeren en dan kleven. Kan nadien makelijk verwijderd worden. ( gratis in Hamme ) Link naar reactie
Geertie Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Wat is pimeren JRJS? Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Vergeet dat lijmgedoe, dat gaat niet houden, zeker niet met die mastodonten van nummerplaten. 2 of 3 gaatjes boren is de enige juiste oplossing. Groetjes, nero. Link naar reactie
Geertie Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Heb ooit eens geschreven dat ik gevijld had om kmteller te installeren. Werd bijna gelyncht... En nu gaten boren? Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 De vorige eigenaar had zijn nummerplaat toch ook vastgemaakt hoop ik.... Ja, 'k versta 't ook niet goed eigenlijk. Hoe deed ie dat dan? Als je niet wil boren om de vespa niet te beschadigen en niet wil lijmen om de lak niet te beschadigen (los van 't feit dat dat niet lang vasthoudt), tja, dan schiet er niet veel meer over, behalve enkele flauwe of grappige suggesties... (in uw reservewiel bvb) Link naar reactie
Geertie Geplaatst: 11 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2012 Zal enkele van die zuignapen gaan kopen die je moet nat maken en vervolgens ergens tegen kleven. Zie wel hoelang de plaat blijft hangen. Link naar reactie
cee Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 volgens mij bent gij niet helemaal mee... op iedere scooter worden gaten geboord voor de nr plaat.. Link naar reactie
Gas geven Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Primer is een soort reiniger. Waardoor de tape een vulcaniche verkleving krijgt. Maar inderdaad boren is beter . Link naar reactie
nero Geplaatst: 11 december 2012 Delen Geplaatst: 11 december 2012 Zie wel hoelang de plaat blijft hangen. Da's juist het probleem, ge ziet niet wanneer ze eraf valt, en tegen dat ge het wel gezien hebt zijn er al een paar camions over gereden (weet waarover ik spreek... ) Groetjes, nero. Link naar reactie
Thesmurf Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 8 supersterke magneetjes kopen op www.supermagnete.be eentje langs binnenkant chassis en eentje langs buitenkant op de nummerplaat. Dit in elke hoek. Link naar reactie
Smook Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 ik ging eigelijk ook magneet voorstellen Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Ik ging eigenlijk een bepaalde mate van realiteitszin voorstellen. Link naar reactie
Smook Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 magneten zijn toch haalbaar? gelijk zo van die grote vellen waarmee ge uwen publiciteit op de camionette plakt, of gelijk garagisten met Z-plakken, ik zie niet hoe dat sci-fi is? ik heb het zelf niet uitgetest, maar ik zie niet in waarom het niet haalbaar zou zijn? 't is toch een ijzer mobilette? Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 Gewoon gaatjes boren, die nr plaat steekt er langs de zijkanten uit en pakt serieus wa wind. Grtjs Makke Link naar reactie
fajes Geplaatst: 12 december 2012 Delen Geplaatst: 12 december 2012 gewoon booooooooooooooooooooooooooooren!!!! de eerste reactie en ook degene die je moet volgen. al de rest is crap. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.