Ga naar inhoud
Vespaforum.be

En onze Nero (aka GTS 125) ging op eerste onderhoud.....


Annelies en Youri

Aanbevolen berichten

En onze Nero (aka GTS 125) ging op eerste onderhoud... . vrijdag ll.

Hij kreeg een topkoffer, verse olie etc...

Stond net op punt om hem te gaan halen toen ik telefoon kreeg van de garage.

Ik had hen namelijk laten weten dat onze Nero bleef trekken wanneer we stilstonden. Hij ging dus niet naar neutraal.

Men kon het probleem dus voorlopig niet oplossen. Er is sprake dat ze een nieuwe carburator zouden moeten steken...

Er zou zelfs iemand van Vespa Italië afkomen.

Iemand gelijkaardige ervaring?

Link naar reactie

Wie noemt nu zijn scooter NERO das alleen al zorgen voor problemen ;). Ik ben niet zo op de hoogte van de nieuwe technieken, zeker niet bij vario. Maar waarschijnlijk zal u gasschuif misschien iets blijven hangen waardoor hij hoger in toeren blijft waardoor hij altijd wil vertrekken. Maar zie niet waarom gans te vernieuwen dan en zeker niet om iemand van Italië zelf te laten afkomen.

Groetjes den arti

Link naar reactie

Als je nou nog een SS naar 'onze' nero vernoemd a la; maar een plastic scooter nero noemen... Tsktsktsk - doe dat maar lekker thuis; hier op het forum hebben we al een uniek geval dat zich nero noemt! ;)

Link naar reactie

Als Annelies zegt: "ik ga nog eens op onzen nero rijden", daar kan ik misschien nog mee leven, maar da ge met 2 (en dan nog enen met ne melksnor) op mij zit is er toch wat over, vind ik... :))

Ik zou de vespa "Blackie" noemen of "đen" (in de taal het land waar ze geproduceerd zijn), alleen al om hier misverstanden te vermijden...

Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Onze "Nero" is over het algemeen toch wat sneller klaar met een beurtje en trek probleem?...

Groet,AJ

Link naar reactie

O,Ja hoor,,,

Mocht je ooit id problemen vallen,trekt Ze met een touwtje aan je "bal"hoofd zo naar je garage!

Groeten en tot de Lente bij een of ander ritje...

AJ&K.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...