Ga naar inhoud
Vespaforum.be

from blingbling to matblack the bootboystyle


DAXX

Aanbevolen berichten

http://s1249.photobucket.com/albums/hh515/DAXSCOOT13/matblack/

Euhmm,voordat ge repliek gaat geven over mijn spuit(kunsten),,,dit is gespoten in onzen hof met veel wind en de zon in mijn ogen ;))))

De rest van de plastiek moet ik nog eens onderhanden nemen,,,dit was just een testcase,die volgens mij vrij goe verlopen is,,,als ge dan toch naar nen "ratlook" op zoek bent,my2cents

CHEERS

Link naar reactie

@les,kheb nog ander speelgoed maar daar kan je niet op rijden ;))) en voor de rest van tweewielers heb ik alles verkocht om diene GTS te sponseren.

@knifeman,merci om uwe nr2 held te zijn,maar om met een schuurspons en wa spuitbussen mijne scoot te spuiten,vind ik uw adoratie...euhmmm,laat ons zeggen bewonderenswaardig ;))))

CHEERS

Link naar reactie

ik heb goesting om eens een slijpschijf in menne GTS te zetten en dan zo mat zwart te spuiten maar ik weet niet waar ik ga slijpen :-p

had al gedacht om de billen meer te maken zoals ene vintage, feller doorlopend maar dat lijkt mij ene opgave en dan kunde niet meer bij het filter enz, dan ben ik beginnen nadenken om de billen ook afneembaar te maken maar da is gevaarlijk denk ik...

Link naar reactie

Niet slijpen in nen vaste body, thrust me,,,probeert al eens om die plastieken spoilers onder uw billen eraf te gooien,das al een heel ander zicht en uw nummerplaat vastboren op de metalen bevestiging van uwe slikvanger,,,,,daarna een goei stuk in uwe kraag zuipen,rond uwe scoot waggelen en de ideen komen vanzelf,anyway zo doe ik het altijd ;)))

Cheers

Link naar reactie
een goei stuk in uwe kraag zuipen,rond uwe scoot waggelen en de ideen komen vanzelf,anyway zo doe ik het altijd ;)))

Cheers

Dat is inderdaad verstandiger dan op je scooter te kruipen ;-)

Link naar reactie

ja de ideën die ik heb zijn alle pinkergaten dicht werken, metalen horncover verzonken ingewerkt in de carros ipv dat plastieken geval wat er qua zicht 'erop' ligt, die plastieken dingen onder de billen eraf en vervangen door metaal aan de billen naadloos ingewerkt(probleem met bereiken van motor ??) en dan met da handschoenkaske en vloerplaat heb ik nog geen idee, allemaal plastiek :-(

Link naar reactie

Ik zou niet te veel klooien met die pinkers,,,,,,MISSCHIEN moet ge vroeg of laat wel eens naar de keuring,,,,,

Volgens mij moeten er maar 2 grote esthetische veranderingen gebeuren/maken/kopen?

1; een andere headset,,,iets sprint- trapezium light of aparte bi-xenon lights

2; den achterkant van dat zadel in lijn krijgen met z'n kont,,,iets ala caferacer-kontje,,,,,,,,working on it ;)))))

Maar soit het is al gezegd ( fajes i think) maak er maar iets apart van ;))))

CHEERS

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Vond mij ineens nen mat zwarten aanschaffen toch makkelijker zenne Daxx. Aan uwen rijstijl gezien en gehoord te hebben tijdens de polderrun.Verdenk ik er U van dat dienen 300 niet je eerste machientje is, of ik moet me sterk vergissen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...