Jump to content
Vespaforum.be

steven1

Members
  • Content Count

    218
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About steven1

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    VESPA RALLY 200cc 1978,VESPA SPRINT MET PX 200CC

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    herenthout
  • Land
    België

Contact Methods

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 20€ en beetje poetsen te herentals
  2. Bedankt voor de ervaringen. Gewone px200 is 12 pk Als ik pinasco 215 met jl uitlaat en standsaard blok steek zou ik 17 pk hebben? Of minder? Zou het vooral willen doen om veel sneller te kunnen optrekken. als het nu 1000 € kost om een paar pk vind ik het ni de moeite denk! Iets voor in de toekomst mischien 🤔over peizen, mijne rally 200 is ook een optie maar die laat ik maar origineel.
  3. even doorsparen denk! Wil wa pit in de sprint veloce is er een groot verschil tussen cilinder van 200, 215 en 225? Met aangepaste catburator en uitlaat? heb een rally200 met jl uitlaat en das ni rap genoeg voor altijd. moet pit inzitten in de sprint😉
  4. k heb een px 200 onder mijn vespa veloce! wil ook wat meer super trekkracht. wa zou ik plaatsen? uitlaat, carb, cilinder! Welke carb zou ik plaatsen? En cilinder, 221 of? Iemand ervaring met tuning? wel binnen een budget 300-600€
  5. studs losgedraaid, inderdaad 1 te diep maar twas niet de linkse maar de rechtse naast de bougie wa ne mens ni kan meemaken mercie voor de hulp
  6. steekt wel terug inneen! bovenste boutje zit bijna gelijk met stang en bij de rest een 3 mm bovenuit kickt niet en aanlopen ook zo vast als beton gr steven
  7. Miserie, heb ze vastgezet, nu blijkt de bovenste stud ook dieper te zitten dan de rest. Nu zit mijn motorblok ook nog eens vast en piston zit nochtans los, ervoor draaide wel goed rond heb de studs nochtans gewoon vastgezet Wat mut ik doen? gr steven
  8. Ik heb mijn cilinder er af gehaald omdat ik ergen een olie lek heb! een sprint met px200 600 km Wat mij opviel is dat de 4 stangen (studs) erg los zitten waar de cilinder opschuift... Mijn vraag is of die goed vast moet gedraaid worden of mogen deze toch los zitten? Graag antwoord
×
×
  • Create New...