Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lml motor 150 cc uit india inporteren


oscario

Aanbevolen berichten

zit er over te denken een lml motor (150cc) in india te bestellen kost daar 351 euro compleet!

komt indien gewenst 250 euro bij voor luchtvracht zeevracht is een stuk goedkoper is er iemand die hier al ervaring mee heeft?

als er meer zijn drukt dit de prijs en als ik zie wat er hier voor oude vermoeide motortjes gevraagd word... ... ... ... ... .

Link naar reactie

x2 is in retail nu ook weer niet abnormaal, maar ik heb weinig zin om dat hier te gaan verdedigen ;-)

(die prijs is waarschijnlijk ook ex BTW en ex importtaksen en wat er nog allemaal bij komt, dus zorg wel dat je eerst de rekensom echt zeker weet, want anders kom je nog voor onaangename verrassingen te staan.

Link naar reactie

is ook het avontuur he en ik gun een ieder zijn handel maar een keer naast de bestaande paden wandelen(rijden) is leuk om te doen he

wilde alleen een ballonetje oplaten.Zeevracht voor 10 stuks is 240 euro ben er van overtuigd dat de prijs per motor ook kan zakken dan. kan via ali baba.com

heb in het dageliks leven goede ervaringen hiermee en het gaat om 5 poorts motoren

Link naar reactie

fonzy dat is het fijne van een forum elkaar informeren! is het daadwerkelijk een draak van een blok? en zit er een groot verschil tussen wat hier aangeboden word en ginder hoor graag van je oscar

Link naar reactie
Misschien toch eens leren tellen...

350+250+invoerkosten+moeite= meer dan je hier in de winkel betaalt.

Groetjes, nero.

Heb al menig materiaal ingevoerd.

Prijs + 21% btw + verzendkosten + douanekosten 10% + verzekering of ge zijt de prul kwijt.

Link naar reactie

Alle slecht afgewerkte onderdelen die LML niet gebruikt, steken deze gasten in hun blokjes.

Dit zijn vooral de blokjes waar je over leest, met gebroken krukassen, enz...

Je kan beter een echt LML blokje kopen op het einde van de rit ben je meer geld kwijt aan deze blokjes,

geloof mij ik heb er zo Ć©Ć©ntje liggen.

Link naar reactie
Misschien toch eens leren tellen...

350+250+invoerkosten+moeite= meer dan je hier in de winkel betaalt.

Groetjes, nero.

Heb al menig materiaal ingevoerd.

Prijs + 21% btw + verzendkosten + douanekosten 10% + verzekering of ge zijt de prul kwijt.

Link naar reactie

op het duitse scooterforum staan er ook zo enkele tekoop vrees ik (aan 750 euro)

het eerste wat er mij aan opviel is dat de uitlaat niet de normale uitlaat is die LML erbij levert maar eerder een oud type genre VNB...

Toch mee oppassen denk ik.

Link naar reactie

Haha, dit verhaal ken ik maar al te goed, lekker goedkoop in china kopen, uiteindelijk duurder uitkomen en dan naar de officiƫle dealer lopen om de miserie op te losssen want ineens beseffen ze dat ze een stuk namaak rommel gekocht hebben :-)))

Dit verhaal kom ik ook dagelijks tegen in mijn winkel, ga maar allemaal lekker in china kopen want uiteindelijk verdien ik er dubbel op :-)))

(na honderden klanten over de vloer hebben gehad dat het in china veel goedkoper is en dat ik volgens hun alleen maar rijk wil worden om vervolgens dezelfde klant 1 maand later over de vloer te krijgen met zijn chinese rommel en dit te moeten oplossen + dat ze zich niet schamen om garantie te vragen begint ge automatisch zulke mensen uiteindelijk uit te lachen Ć©n serieus door te rekenen ;-) )

Link naar reactie

Goedkoop en goed gaan niet samen. Soms kan de gierigheid nog duurder uitkomen. Als uw baas u buitensmijt omdat er nen bv een pool in u plaats komt werken ( omdat die goedkoper is ) dan zijn we goe bezig .

Link naar reactie

heerlijk om die semi commerciƫle antwoorden te lezen die o zo goed bedoelt zijn!

van china naar india is echt een eind lopen.

geloof inderdaad dat het niet verstandig is om daar een blok te kopen maar

er bestaat zoiets als markt werking heren

Link naar reactie

even off topic, heb toevallig eens een 2de hands gitaar die van Alibaba ( of soortgelijke site en zonder onze weet ) kwam gekocht.De gitaar was pure namaak en voor een leek niet te onderscheiden van echt, heb toen alles gedemonteerd, foto's genomen en naar Gibson gemaild, 1 week later de mededeling dat ik een heel goede kopie in mijn handen had ( heb adressen en sites doorgegeven aan de fabrikant, zij doen de nodige stappen inzake klachten ). Maw, ik betrouw die sites totaal niet en zou mij daar dan ook geen motor ( of gelijk wat dan ook ) kopen.

Laat de Aziaten maar zelf rondrijden met hun brol

Link naar reactie

Ik geloof dat Joene ook ooit is een SIL 200ccblok via Alibaba gekocht heeft, en naar mijn weten heeft hij daar geen problemen mee.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...