Ga naar inhoud
Vespaforum.be

You know what really grinds my gear...?


Ignace

Aanbevolen berichten

Ignace, is wat anders dan politie-agentje spelen hé. Wen er maar aan, want een agent heeft geen vaste uren en moet ook werken op zeer zonnige dagen.

Eerlijk gezegd heb ik geen boodschap aan u kinderachtige reacties, en dan werd ik 16 genoemd... Ik ben het sinds m'n 15 gewoon om op alle feestdagen en weekends te werken, dus laat osn zeggen dat ik het al wel gewoon ben. Ik vond het gewoon spijtig dat ik niet kon rijden. Maar ja, als er enkel belachelijke reacties kunnen komen, mij goed...

Nero, ik zou wel willen! ;)

Link naar reactie

Ken u probleem , voorstellingen int weekend en als ik dan thuis ben valt het weer tegen.

Ene troost ge hebt daar zitten niks doen tegen 200%.Dat is wat bij mij ook de pil wat verzacht.

Link naar reactie

da van die 200%, fout :P

Zaterdag: 20%, zondag 25%, nacht 20% en feestdagen 30%

Dus zo veel meer krijg ik nu ook weer niet. Maar dat is zo in de bewakingssector...

Eerst had ik dagen van 12 uur. 3 dagen werken per week, da was een zaligheid! Nu is 9 uur per dag het maximum... soms zelfs dagen van 4 uur.. Kan je raden hoe weinig vrije tijd ik heb.. -.-

Link naar reactie

Die 'flikken-mentaliteit' bestaat er ook uit dat je met je, meestal illegale, oldtimer Vespa 'gedoogd' wordt; gaan zitten zeiken op de politie op een openbaar forum zal niet maken dat ze zo welwillend blijven.

En door willekeurig te gaan lopen schelden op andere gebruikers van het forum laat je alleen je eigen zwakheid zien, constructief, of grappig, is het in ieder geval niet...

Link naar reactie

Zijt maar zeker dat er niks 'gedoogd' werd of zal worden, maar dat het gewoon onwetenheid is.

Willekeurig lopen schelden op wie dan wel?! Als 'klagen & zagen' al schelden is, amaai wat een teentjes!

ACAB = All Cops Are Beautifull

http://www.fancydressball.co.uk/big_images1/fever-sexy-cop-costume-31901.jpg

Beter zo?

Met vriendelijke constructieve en vooral grappige groeten aan mr160.

Link naar reactie

wij zijn al 17 jaar zelfstandige,ben nog nooit naar een vergadering van mijn eigen scooterclub kunnen gaan,geen zaterdag ritten voor mij enz...

dat wil daarom nog niet zeggen dat ge niet kunt rijden hé.En zo een toerke doen helemaal alleen op uw eigen,zaaaaalig...

Link naar reactie
wij zijn al 17 jaar zelfstandige,ben nog nooit naar een vergadering van mijn eigen scooterclub kunnen gaan,geen zaterdag ritten voor mij enz...

dat wil daarom nog niet zeggen dat ge niet kunt rijden hé.En zo een toerke doen helemaal alleen op uw eigen,zaaaaalig...

Maar gij kunt goed fritten bakken en da maakt natuurlijk al veel goed he Domi. Anders lag je al lang uit de club ;-) :-))))))))

Link naar reactie
Het feit dat ik op een zonnige zondag van 6 uur 'smorgens tot 6 uur 'savonds op een bureau moet zitten niks doen, omdat er niemand op de site van het bedrijf is.

Ik had even goed vandaag is een serieuze Lammyrit kunnen maken...

What grinds your gear? :)

Who cares...

Link naar reactie
Eerst had ik dagen van 12 uur. 3 dagen werken per week, da was een zaligheid! Nu is 9 uur per dag het maximum...

zeg je nu niet in je eerste post : "Het feit dat ik op een zonnige zondag van 6 uur 'smorgens tot 6 uur 'savonds op een bureau moet zitten niks doen..."

dat is volgens mij toch 12u ?

Hij heeft wss 3 uur koffiepauze ;-)

Link naar reactie
Eerst had ik dagen van 12 uur. 3 dagen werken per week, da was een zaligheid! Nu is 9 uur per dag het maximum...

Zeg je nu niet in je eerste post :

Het feit dat ik op een zonnige zondag van 6 uur 'smorgens tot 6 uur 'savonds op een bureau moet zitten niks doen...

dat is volgens mij toch 12u ?

Link naar reactie
wij zijn al 17 jaar zelfstandige,ben nog nooit naar een vergadering van mijn eigen scooterclub kunnen gaan,geen zaterdag ritten voor mij enz...

dat wil daarom nog niet zeggen dat ge niet kunt rijden hé.En zo een toerke doen helemaal alleen op uw eigen,zaaaaalig...

Maar gij kunt goed fritten bakken en da maakt natuurlijk al veel goed he Domi. Anders lag je al lang uit de club ;-) :-))))))))

pff,ik ga toch een clubke op mijn eigen beginnen ;-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...