Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waar draait het eigenlijk om?


Nathasha

Aanbevolen berichten

voor velen heeft het dus blijkbaar met frustratie maken ;-)

(@les, begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niets tegen de moderne scooters, ieder zijn plezier en ik groet jan en alleman :-) )

idd, hoe zoud gij of iemand anders reageren als hij/zij van zijn hobby wilt genieten en continu maar ook echt continu onder vuur word genomen en scheef bekeken vanwege een gezamelijke(!!) hobby ?

ik kan serieus lachen met alles maar als ge op iedere keer een topic opent met een zinnige vraag en/of ge op iemand anders zijn topic reageerd met een zinnig antwoord en er telkens een 'schamp' op krijgt dan word ge dat beu hoor, vandaar dat deze topic starter ook de vraag stelt wat het vespa rijden nu voorstelt want zij krijgt er ook al haar twijfels over blijkbaar.

ik heb ermee leren lachen, maar er was toch een tijd dat ik het schijt kreeg zenne, even iets zeggen ging bijna niet meer met dat continu geschamp.

zo, nu ga ik even mijn teenslippers aandoen en een toerke maken in mijn T-shirt tegen 110 :-p

Link naar reactie

Waar het om draait , moet ieder voor zich zelf uit maken .Den tijd dat ik belangrijk vondt wat andere dachten is reeds lang voorbij ( ong. 3 maanden ;) ).Ik rijdt waarschijnlijk om totaal andere redens met een scooter dan bv Nero .

Link naar reactie

En ikke goan weeral eens mijne LML kuisen. Nee serieus, Ik heb bewust voor ne LML 125 2T gekozen.

Da is mijn bijna dagelijks werkpaardje is. En later een oldie bij aanschaffen.

Het embleem van LML staat er op de hoornkap ook nog netjes op, de rest eraf gehaald omdat ik da nie schoon vindt. Trek ik mij aan wat de andere denken "nope" kon ik een Vespa PX 125 kopen Yep, of ne GTS,

Yep. Ik denk dat iedereen toch fier is op zijne scoot, waarom heb je hem anders gekocht?

Dus nie aantrekken wat de anderen zeggen, en genieten van het bollen. En laat die zever van ne plastieke of ne staale achter U.

Grtjs

Makke

of

Link naar reactie
Of Gé koopt u nen ouwe aftandse " rijdende" Lambretta en Gé zit ineens in het selecte groepje van de "oldschool scooterboys" met bijhorende T- shirts á la making THE Vespa stupid since... ...

Wel fier om bij da klein bendeke te horen..

Tucky.

"Lambretta, making Vespa look stupid since 1947!!

Link naar reactie

...de geur van 2takt, het handschakelen, het geluid van dat schakelen, de tijdloze vorm van de scooter, de knoddige wielen, daarom heb ik voor een px gekozen.

Luidop vloeken als je kleddernat begint te worden, soms bevroren afstappen, de geuren die je passeren, de frisse neus in de zomer, de vliegende beesten in je gezicht, parkeren zonder zorgen...daarom rij ik wekelijks een toerke met de scooter.

Maar wat mij betreft...of er nu Sym, Honda, Lambretta, Yamaha, Neco, LML, Vespa, of weet ik wat badge er opstaat; BIG RESPECT TO ALL SCOOTERISTS!

Het zou maar triest zijn moest iedereen met hetzelfde rondbollen, en als ik een scooter zou nodig hebben voor dagelijks gebruik, zou ik ook opteren voor een model met recentere techniek, minder verbruik enz.

Jammer trouwens dat er bijna geen ECHTE scooterclubs in Belgie zijn, de meerderheid is merk gebonden.

OY

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...