Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Eindelijk is de droom waar ...


jverstreken

Aanbevolen berichten

@bardi: thnx, i will :)

@vespadiverso: nieuw, ik heb hem speciaal daarvoor bij Mario gekocht. Wat een geluid. Mijn buren gaan blij zijn 's morgens :)

Ik ga me lid maken van de VespaClub Antwerpen denk ik... welke voordelen zijn hier aan verbonden?

Link naar reactie

Ik ga me lid maken van de VespaClub Antwerpen denk ik... welke voordelen zijn hier aan verbonden?

VWD 2013 mee organiseren? ... ;)

Link naar reactie

ja, vindk ik ook !

... en misschien zijn er wel meer "voordelen" bij de AVV ?

ik denk dat vespadiverso bedoelt dat het misschien niet verstandig is om je scooter met een dergelijke uitlaat in te rijden ?

veel plezier met je nieuwe aanwinst en hou het veilig !

Link naar reactie

je zou er beter aan doen om je nieuwe vespa eerst rustig in te rijden met de originele setting/uitlaat, das verstandig ;-)

Link naar reactie
Ik ga me lid maken van de VespaClub Antwerpen denk ik... welke voordelen zijn hier aan verbonden

Moeten er perse voordelen aan verbonden zijn om u aan te sluiten bij een club??? Vreemde opvatting...

maar allee Erix, het is toch normaal dat je voor je lidgeld meer terug krijgt dan wat je betaald hebt en dat de mensen die dit allemaal vrijwillig regelen ook uw scooter nog eens:

2 keer per week komen wassen

u komen depanneren als je in panne staat

uw pinten betalen tijdens een rondrit

uw scooter bewaken als jij op een terras zit

ne paraplu boven uw hoofd houden zodat je altijd droog kan rijden

...

Link naar reactie
Dank U wel, stef1506.

Ik moet zeggen... ik ben nu nog maar 3 dagen aan het rijden... maar nu begrijp ik eindelijk wat die fameuze microbe is van het motorrijden. Zalig :)

Zonde van met de auto te moeten rijden :)

Vroeger nooit naar 't weerbericht gekeken wegens geen interesse...tot enkele weken geleden. Het KMI en de buienradar staan op nummer 1 en 2 bij m'n favorieten nu. :-D

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...